یگان اصلی داعش در دره رود فرات منهدم شد/800 تروریست به هلاکت رسیدند

16:59 - 05 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۳۲۶۷
وزارت دفاع روسیه گزارش داد که ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های روسیه عملیاتی را در دره رود فرات انجام داده و اصلی‌ترین یگان داعش را منهدم کردند که در پی این عملیات 800 تروریست به هلاکت رسیدند.

یگان اصلی داعش هدف جنگنده‌های روسیه قرار گرفت/800 تروریست داعش به هلاکت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل ، وزارت دفاع روسیه گزارش داد که ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های روسیه عملیاتی را در دره رود فرات انجام داده و اصلی‌ترین یگان داعش را منهدم کردند که در پی این عملیات 800 تروریست به هلاکت رسیدند.

بر اساس گزارش وزارت دفاع روسیه این عملیات در منطقه «تل غانم العلی» در دره رود فرات و مسیر دیرالزور انجام شده است.

در این عملیات علاوه بر هلاکت 800 تروریست داعش، 13 تانک، 39 کامیون مجهز به سلاح‌های کالیبر بالا و 9 خمپاره انداز منهدم شده‌ است.

در گزارش وزارت دفاع روسیه آمده است: روز 27 آگوست نیروهای ارتش سوریه با پشتیبانی جنگنده‌های نیروی هوایی روسیه اصلی‌ترین یگان رزمی و مجهز تروریست‌های داعش را در دره رود فرات و در نزدیکی شهر «تل غانم العلی» منهدم کردند.

وزارت دفاع روسیه همچنین گزارش داد: هم اکنون تعدادی از نیروهای ارتش سوریه در حال انجام عملیات در ساحل شرقی رود فرات و پیشروی به سمت دیرالزور هستند که هدف از این عملیات آزادسازی شهر دیرالزور و انهدام آخرین پایگاه داعش در سوریه است.

هفته گذشته نیز جنگنده‌های روسیه کاروان داعش در مسیر دیرالزور را هدف قرار داده و موفق شدند 200 تروریست داعش را به هلاکت برسانند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *