رهبر کره شمالی دستور تولید انبوه موتور و کلاهک موشکی را صادر کرد

11:58 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۱۹۳۹
رسانه‌های کره شمالی روز جهارشنبه گزارش دادند که رهبر این کشور دستور تولید بیشتر کلاهک و موتورهای موشکی با سوخت جامد را صادر کرده است.

رهبر کره شمالی دستور تولید انبوه موتور و کلاهک موشکی  را صادر کردبه گزارش گروه بین‌الملل ، رسانه‌های کره شمالی روز چهارشنبه گزارش دادند که رهبر این کشور دستور تولید بیشتر کلاهک و موتورهای موشکی با سوخت جامد را صادر کرده است.

خبرگزاری رسمی کره شمالی گزارش داد: «کیم جونگ اون» طی بازدید خود از «مؤسسه مواد شیمیایی دانشکده علوم دفاعی» این دستور را صادر کرده است. 

رویترز در این باره می‌نویسد: بازدید اخیر «کیم جونگ اون» از این مؤسسه شیمیایی پس از آن صورت می‌گیرد که رکس تیلرسون از احتمال آغاز مذاکره با کره شمالی خبر داده و از «خویشتنداری‌های اخیر کره شمالی» استقبال کرده است.

بر اساس اعلام رسانه دولتی کره شمالی کیم جونگ اون در این دیدار ضمن تشکر و قدردانی از مسئولین این مؤسسه شیمیایی، آنها را «قهرمان» توصیف کرده و خواستار تولید بیشتر کلاهک موشکی و موتور موشکی با سوخت جامد شده است.

نش میان آمریکا و کره شمالی طی روزهای اخیر و بعد از آزمایش موشک قاره‌پیما از سوی پیونگ‌یانگ به شدت افزایش یافته و مقامات دو کشور به طور پیوسته در حال تهدید طرف مقابل هستند.

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *