چهارمین روز عملیات آزادسازی تلعفر/ محاصره کامل داعش در تلعفر، ورود نیروهای عراقی به خیابانهای شهر

9:54 - 01 شهريور 1396
کد خبر: ۳۴۱۸۶۸
عملیات آزادسازی شهر موصل در حالی وارد چهارمین روز خود شد که نیروهای عراقی با پیشروی سریع و هلاکت شمار زیادی از تروریستهای داعش روز گذشته از محورهای مختلف به دروازه‌های شهر نزدیک شدند.

به گزارش گروه بین‌الملل ، نیروهای ارتش و حشدالشعبی در ادامه عملیات خود در شهر تلعفر موفق شدند مناطق بیشتری را از اشغال تروریست‌ها آزاد کنند و با پایان یافتن سومین روز از این عملیات نیروهای ارتش عراق ضمن یورش از سه محور به مواضع داعش در این شهر موفق شدند چند منطقه جدید را از اشغال داعش آزاد کنند.

تلعفر

 بر اساس اعلام مقامات پلیس فدرال، روز گذشته نیروهای امنیتی عراق با پشتیبانی نیروهای بسیج مردمی عراق موفق شدند وارد محله‌های شهر تلعفر شوند.

تلعفر

 با پایان یافتن سومین روز از عملیات آزادسازی تلعفر، نیروهای عراقی موفق شدند وارد چندین محله از شهر تلعفر شده و تروریست‌های داعش را وادار به عقب‌نشینی کنند.

تلعفر

عصر روز سه‌شنبه نیزمنابع محلی گزارش دادند که پالایشگاه نفت شهر تلعفر نیر از اشغال تروریست‌های داعش خارج شده و درگیری‌ها در اطراف پالایشگاه برای بیرون راندن تروریست‌های داعش ادامه دارد.

تلعفر

فرمانده عملیات آزادسازی شهر تلعفر روز گذشته با انتشار بیانیه‌ای کوتاه، ضمن اعلام خبر آزادی پالایشگاه نفت تلعفر گزارشی از پیشروی نیروهای مشترک عراق و حشدالشعبی ارائه داد. 

عملیات تلعفر

 نیروهای عراقی هم‌اکنون کنترل کامل مناطق «ملاجاسم، العسکری، النور» شهر تلعفر را در اختیار دارند و درگیریها برای ورود به مرکز شهر در جریان است.

تلعفر

نیروهای سرویس ضدتروریسم ارتش عراق روز چهارشنبه در ادامه پیشروی خود در محورجنوب‌غربی منطقه «الکفا» در چند کیلومتری تلعفر را آزاد کردند.

 

در حال تکمیل...

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *