لزوم هماهنگی و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌ها در موضوع امنیت مرزها

13:01 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۱۷۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
رییس ستاد کل نیروهای مسلح بر ضرورت حمایت از مرزنشینان به عنوان اصلی‌ترین پایه‌های امنیت مرزها تاکید و تصریح کرد: برخورداری از مرزهای امن در جمهوری اسلامی ایران و برخورد با قاچاق کالا، حمل مواد مخدر، تروریست‌ها و ورود و خروج اتباع بیگانه و قاچاق سلاح باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

لزوم هماهنگی و هم‌افزایی هر چه بیشتر دستگاه‌ها در موضوع امنیت مرزهابه گزارش گروه سیاسی به نقل از روابط عمومی حوزه ریاست ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر محمد باقری در بازدید از فرماندهی مرزبانی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ، اقدامات برجسته این فرماندهی در ارتقای امنیت و انسداد مرزها و نیز سامانه های اپتیک و الکترونیکی رصد و کنترل آن را مورد بازدید قرار داد .

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در این بازدید همکاری، هماهنگی و هم افزایی هر چه بیشتر سازمانها و دستگاه های لشکری و کشوری در موضوع امنیت مرزها را خواستار شد و گفت: برخورداری از مرزهای امن در جمهوری اسلامی ایران و برخورد با قاچاق کالا، حمل مواد مخدر، تروریست‌ها و ورود و خروج اتباع بیگانه و قاچاق سلاح باید سرلوحه اقدامات قرار گیرد.

سرلشکر باقری همچنین بر ضرورت توجه و حمایت از مرزنشینان به عنوان اصلی ترین پایه های امنیت پایداردر مرزها و لزوم افزایش آن در آینده تاکید کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *