فرمانده ناتو در افغانستان: هزینه شکست در "افغانستان" غیرقابل جبران است

22:18 - 30 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۱۱۲۴
ژنرال نیکلسون فرمانده ناتو در افغانستان گفت: هزینه ناکامی در جنگ افغانستان غیرقابل تصور است، ما باید برندۀ این جنگ شویم—نه فقط به خاطر آینده و مردم افغانستان، بلکه بخاطر تمام جهان.

به گزارش سرویس بین الملل   جان نیکلسون، فرمانده ماموریت حمایت قاطع در افغانستان، از ارتقاء گردان نیروهای ویژه به لشکر استقبال کرد و وعده داد که نیرو های ناتو در کنار نظامیان افغانستان، باقی خواهند ماند.

نیکلسون که در این مراسم شرکت کرده بود، تاکید کرد که نیروهای افغانستان در جبهات جنگ، باید در برابر تروریستها پیروز شوند.

وی گفت :جنگ علیه تروریسم، جنگ بسیار مهم در جهان امروزی است. هزینه ناکامی در این جنگ غیرقابل تصور است، ما باید برندۀ این جنگ شویم—نه فقط به خاطر آینده و مردم افغانستان، بلکه بخاطر تمام جهان.

نیکلسون افزود: مخالفین مسلح به کمک برخی از کشور های همسایه دست به کشتار مردم غیرنظامی در داخل افغانستان می زنند، اما وی از کشور خاصی اسم نبرد.

در گذشته، مقامات حکومت افغانستان و برخی از مقامات امریکایی بار ها ادعا کرده اند که پاکستان و روسیه از مخالفین مسلح در افغانستان حمایت می کنند.

ژنرال نیکلسون با اشاره به تصمیم ارگ در مورد جنگ افغانستان، گفت که پنتاگون تصمیم گرفته تا به حمایت از نیروهای نظامی افغانستان ادامه دهد تا این کشور بار دیگر پناهگاه تروریستها نشود.

نیکلسون در پایان گفت: نظامیان افغانستان مطئمن باشند که ما همیشه در کنار آنها خواهیم ماند.

/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *