رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

شاهرخ خان و سلمان خان در فیلمی جدید همبازی شدند+عکس

10:00 - 31 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۶۶۰
سلمان خان و شاهرخ خان دو بازیگر محبوب و مطرح سینمای بالیوود در پروژه‌ای جدید همبازی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سلمان خان و شاهرخ خان دو بازیگر محبوب و مطرح سینمای بالیوود در پروژه‌ای جدید همبازی شدند.

"هیمانشو شارما" نگارش فیلمنامه این اثر که هنوز اسمی برای انتخاب نشده را بر عهده داشته و آناند رای کارگردانی این اثر را بر عهده دارد.

شاهرخ خان و سلمان خان

علاوه بر شاهرخ خان و سلمان خان، کاترینا کیف، آنوشکا شارما، راهول دو و دیپاک دوبریل در این فیلم به ایفای نقش خواهند پرداخت.

هنوز در مورد داستان این فیلم اطلاعاتی منتشر نشده اما در بخش توضیح عبارت یک داستان عاشقانه آمده است. این فیلم 21 دسامبر 2018 در سینماهای هندوستان اکران خوهاد شد.

شاهرخ خان علاوه بر این فیلم به تازگی بازی در فیلم "ملاقات با هری سگال" را به پایان رسانده است.

فیلم سینمایی "ملاقات هری با سگال" به کارگردانی "امتیاز خان" هفته آینده اکران بین‌المللی خود را از هندوستان آغاز خواهد کرد.
 
شاهرخ خان موفق‌ترین بازیگر مرد حال حاضر سینمای هندوستان در این فیلم به ایفای نقش پرداخته و آنوشکار شارما زوج مقابل او را تشکیل می‌دهد.
 
تصویری عجیب از شاهرخ خان در نقش هری/ستاره بالیوود استاد دانشگاه می‌شود+عکس///////////////////////شنبه

"ملاقات هری با سگال" با نام قبلی "حلقه" آخرین ساخته "امتیاز خان" داستان عاشقانه یک استاد دانشگاه را روایت می‌کند که تمامی خانواده خود را از دست داده و برای رسیدن به جایگاه خود، سختی‌های فراوانی را کشیده است و حالا مجبور شده به خاطر علاقه اش تمامی داشته هایش را ر‌ها کند.

شارما در حال حاضر با فیلم‌های پرفروش "سلطان"، دیل دادکی" و اکران فیلم مطرح و خبرساز "قلب سخت" را پیش رو دارد.
 
تصویری عجیب از شاهرخ خان در نقش هری/ستاره بالیوود استاد دانشگاه می‌شود+عکس///////////////////////شنبه

شاهرخ خان نیز سال پرکاری را پشت سر نهاده است. "قلب سخت"، "رئیس"، "زندگی عزیز" و "ملاقات هری با سگال" چهار فیلمی است که او در حال حاضر در راه اکران می‌بینید.
 
تصویری عجیب از شاهرخ خان در نقش هری/ستاره بالیوود استاد دانشگاه می‌شود+عکس///////////////////////شنبه

"حلقه" در حال حاضر با دو بازیگر به توافق رسیده و پس از تکمیل گروه بازیگران فیلمبرداری خود را در اکتبر امسال کلید می‌زند. قرار است تا این فیلم آگوست ۲۰۱۷ در هندوستان اکران شود.
 
 آخرین بازی "شاهرخ خان" ستاره سینمای بالیوود در سینمای هندوستان را می‌توان در فیلم "زندگی عزیز" دانست.


این فیلم به نویسندگی و کارگردانی "گواری شیندی" داستان پسری دوچرخه ساز و روستایی است است که در جستجوی خوشبختی مسیر زندگی خود را عوض می کند.

شاهرخ خان، آلیا بهات، آدیتیا روی کاپور، علی ظفر از بازیگران "زندگی عزیز" هستند که بخش‌هایی از فیلم در جزیره گوآ فیلمبرداری شد.


کمپانی "کارما پروداکشنز" و "ردچییلی اینترتینمنت" به مدیریت "کاران جوهر" و "شاهرخ خان" تهیه زندگی عزیز را بر عهده داشتند.

شاهرخ که این روزها اکران فیلم "رئیس" را نیز پیش رو دارد به عنوان محبوب ترین و ثروتمندترین بازیگر سینمای بالیوود شناخته می شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *