تقدیر از اداره کل ثبت اسناد کرمان در همایش مدیران سازمان ثبت اسناد

9:31 - 28 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۲۷۲
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
طالبی زاده مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان برای دومین سال متوالی در همایش کشوری مدیران کل ثبت اسناد و املاک کشور، مورد تقدیر قرار گرفت.

رضا طالبی زادهبه گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، در همایش مدیران کل ثبت اسناد و املاک سراسر کشور، رضا طالبی‌زاده، مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان کرمان به عنوان مدیر برتر کشوری انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

در این همایش، انتخاب مدیرکل نمونه با توجه به اقدامات صورت گرفته در راستای اجرایی کردن برنامه‌های سازمان و عملکرد استان‌ها در بخش‌های مختلف املاک و کاداستر، اسناد، ادارات اجرای اسناد رسمی و ثبت شرکت ها، برای تحقق برنامه عملیاتی سازمان ثبت در سال ۹۵ انجام گرفته است.

گفتنی است اداره کل ثبت اسناد و املاک استان کرمان در سال ۹۵ با تثبیت مالکیت بیش از یک سوم اراضی ملی و دولتی تثبیت شده در کشور موفق به کسب رتبه اول کشوری در زمینه تثبیت اراضی ملی و دولتی گردیده بود.

شایان ذکر است از مجموع ۱۴۳ میلیون اراضی ملی و دولتی کشور تاکنون ۲۳ میلیون و ۴۰۰ هزار هکتار آن تثبیت شده و استان کرمان با تثبیت ۸ میلیون و ۲۰۶ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی موفق به اخذ رتبه اول کشوری در زمینه تثبیت قطعات در لایه منابع طبیعی شده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *