پورموسوی: باید از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم/ مصدومیت‌های بازیکنان‌مان به دلیل آب‌وهوای اهواز است

17:58 - 26 مرداد 1396
کد خبر: ۳۴۰۰۱۲
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
سرمربی تیم فولاد خوزستان می‌گوید آب‌وهوای اهواز یکی از فاکتورهای اصلی مصدومیت بازیکنانش است.

به گزارش گروه ورزشی ، سیداکبر پورموسوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر گسترش فولاد تبریز در چارچوب هفته چهارم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور گفت: این بازی یکی از بازی‌های سخت ما خواهد بود. ما در اولین بازی خانگی‌مان موفق نبودیم و در این بازی تلاش می‌کنیم تا سربلند از زمین خارج شویم.

وی تصریح کرد: ما در این هوای گرم هر روز تمرین می‌کنیم، اما تیم‌هایی که در این شهر میهمان هستند به این آب و هوا عادت ندارند و به همین دلیل مجبورند بازی دفاعی را انجام دهند. همان‌طور که گفتم ما هر روز در این آب و هوا تمرین می‌کنیم و بسیاری از مصدومیت‌های بازیکنان‌مان نیز به دلیل همین آب‌وهواست.

سرمربی تیم فولاد خوزستان در ادامه اظهار داشت: طبیعی است گسترش فولاد در بازی فردا دفاع خواهد کرد و ما هم به‌عنوان میزبان تلاش می‌کنیم تا با حمایت هواداران‌مان دست‌دردست هم دهیم و اولین سه امتیاز خانگی‌مان را به دست بیاوریم. ما باید از امتیاز بازی خانگی استفاده کنیم و به امید خدا فردا سربلند از زمین بیرون بیاییم.

پورموسوی در پاسخ به این پرسش که «آیا برای دیدار با گسترش فولاد محروم و مصدومی ندارید؟»، خاطرنشان کرد: برای این بازی محرومی نداریم، اما شیرزاد و ایوب والی مصدوم هستند و قطعاً به این بازی نمی‌رسند.

او در پاسخ به پرسشی دیگر مبنی بر اینکه چرا از عبدالله‌زاده در پست هافبک راست استفاده کرده است،یادآور شد: پست اصلی این بازیکن دفاع راست است، اما چون در بازی‌های قبل دست ما خالی بود مجبور شدیم او را یک خط جلوتر بازی بدهیم. در بازی فردا او را در پست اصلی خود بازی خواهیم داد تا بتوانیم از توانایی‌هایش بیشتر استفاده کنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *