نیروی زمینی ارتش در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی پیشگام است

17:05 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۷۳۷
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: امروز یکی از افتخارات کارکنان ارتش و نیروهای مسلح آن است که در مسیر قرآن و تعالی معنویت گام برمی‌دارند و ارتش قرآنی مایه افتخار نظام است.

نیروی زمینی ارتش در فعالیت‌های فرهنگی و قرآنی پیشگام استبه گزارش گروه سیاسی ، امیر سرتیپ کیومرث حیدری در اختتامیه هفدهمین دوره مسابقات قرآن کریم ویژه همسران، فرزندان و خواهران شاغل نیروی زمینی ارتش گفت: خداوند را به خاطر داشتن نعمت ولایت شاکریم و شکرگذاریم در ارتشی خدمت می‌کنیم که تحت فرماندهی ولی امر مسلمین (مد ظله العالی) قرار دارد.

فرمانده نیروی زمینی افزود: اگر تربیت قرآنی نبود امروز در نیروی زمینی شاهد این همه موفقیت و سرافرازی نبودیم. ما در برابر عظمت روح شهدای مدافع حرم غبطه می‌خوریم که چگونه توانستند در جوانان اثرگذار باشند و اگر بستر و تربیت قرآنی نبود شاهد اینگونه عروج‌ها نبودیم.

امیر حیدری عنوان کرد: نیروی زمینی ارتش در امر فعالیت‌های قرآنی و پرداختن به مباحث فرهنگی در سطح نیروهای مسلح پیشگام است و قاریان و حافظان مطرحی را پرورش داده است. امروز یکی از افتخارات کارکنان ارتش و نیروهای مسلح آن است که در مسیر قرآن و تعالی معنویت گام بر می‌دارند و ارتش قرآنی مایه افتخار نظام است.

وی گفت: ولایتمدار بودن کارکنان نیروی زمینی ارتش با بصیرت افزایی و تعلیمات سازمان عقیدتی سیاسی درهم آمیخته شده که این امر حاصل تعلیمات روحانیون عزیزی است که قبول زحمت کردند که در ارتش به خدمت مشغول شوند.

امیر حیدری اظهار کرد: باید خداوند را شاکر باشیم به خاطر حضور معلمین عزیز قرآنی در نیروی زمینی که در مسیر ترویج فرهنگ قرآنی در نزاجا به فعالیت می‌پردازند و حافظان و قاریان ممتازی را تربیت می‌کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *