بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی

16:14 - 25 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۶۸۵
دسته بندی: فضای مجازی ، عمومی
چگونه شارژر تقلبى آيفون را از اصلى تشخيص بدهيم ؟، اپل با رشدی 17.1 درصدی در جایگاه پنجم بازار لپ‌تاپ است! و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

به گزارش خبرنگارگروه فضای مجازی ،چگونه شارژر تقلبى آيفون را از اصلى تشخيص بدهيم ؟، اپل با رشدی 17.1 درصدی در جایگاه پنجم بازار لپ‌تاپ است! و ... از جمله اخباری است که بسته فناوری میزان امروز به آن پرداخته است.

جزئیات را در ادامه بخوانید...

 

این 5 گوشی خاص را بخرید

 تنوع گوشی‌های بازار بسیار زیاد است دراین‌بین کسانی هستند که دوست دارند صاحب یک گوشی خاص باشند که کمتر کسی آن را دارد پس بهتر است به دنبال برندهای خاص باشید.

BlackBerry Keyone

بلک بری را همه می‌شناسند این برند بیشتر محبوب مدیران و افرادی است که به دنبال گوشی‌های با امنیت بالا هستند.
Keyone یکی از جدیدترین گوشی‌های این برند است. این گوشی مجهز به کلید فیزیکی 4 ردیفه است که کار تایپ را راحت‌تر می‌کند. علاوه بر این صفحه نمایش 4.5 اینچی لمسی هم برای آن وجود دارد. اندروید 7.1 به صورت پیش فرض به روی آن نصب شده است.

یکی از بخش‌های ناامید کننده پردازنده است که البته از پس کارهای روزمره به خوبی برمی‌آید اما نباید توقع بازی از آن را داشته باشید.
برای این گوشی 3 گیگابایت حافظه رم در نظر گرفته شده که کافی به نظر می‌رسد.


Keyone را می‌توانید باقیمتی حدود 2.400.000 تومان در بازار پیدا کنید.

بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی


BlackBerry Priv


Priv یکی دیگر از گوشی‌های بلک بری است که البته چندان جدید نیست. این گوشی پردازنده 6 هسته‌ای دارد و از نظر پردازشی کمی بهتر از Keyone به نظر می‌رسد. برای این گوشی هم 3 گیگابایت رم در نظر گرفته شده است. اندروید Priv نسخه 5.1.1 است اما می‌توانید آن را به 6 ارتقا دهید. یکی از جالب‌ترین قسمت‌های دستگاه مکانیزم کشویی قسمت کیبورد آن است.


Priv قیمت کمتری نسبت به Keyone دارد و می‌توانید با 1.100.000 تومان آن را تهیه کنید.

 

بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی


BlackBerry DTEK60

DTEK60 بدون کیبورد فیزیکی است و اگر این گزینه برایتان مهم نیست می‌توانید DTEK60 را به‌عنوان یک گوشی خاص در نظر داشته باشید. صفحه نمایش QHD به همراه 4 گیگابایت رم و پردازنده 4 هسته‌ای Snapdragon 820 و البته دوربین 21 مگاپیکسلی نوید یک گوشی پرقدرت را می‌دهد. از آن‌سو طراحی چندان خاص نیست و شبیه دیگر گوشی‌های اندرویدی است.


DTEK60 قیمتی حدود 1.600.000 تومان دارد.

 

بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی


Google Pixel XL

آخرین تولید گوگل در بازار ایران باقیمتی بسیار بالا عرضه می‌شود. صرف نظر از قیمت تقریبا گوگل را همه می‌شناسند و می‌توانید با خرید یکی از گوشی‌های این شرکت خاص باشید. Pixel XL با صفحه نمایش باکیفیت، پردازنده قوی و البته اندرویدی که حالا حالاها می‌توانید ارتقایش دهید می‌تواند سال‌ها گوشی شما باشد.

درحال حاضر Pixel XL با قیمتی حدود 3.600.000 تومان عرضه می‌شود.

بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی


Apple iPhone 7 Plus

شاید بگویید 7Plus خاص نیست اما همیشه گوشی‌های اپل معنای خاص بودن را برای ما ایرانی‌ها دارند. اگر دوست ندارید تا زمان معرفی آیفون جدید منتظر بمانید 7 Plus می‌تواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

گران‌ترین مدل 7 Plus را می‌توانید باقیمت حدود 3.600.000 تومان در بازار پیدا کنید.

 

بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی

 

چگونه شارژر تقلبى آيفون را از اصلى تشخيص بدهيم ؟

باید گفت شارژر تقلبی آیفون و آیپد طی استفاده درازمدت و حتی برخی اوقات با استفاده چندروزه ممکن است به دستگاه شما آسیب‌هایی برساند مانند؛

-به خطر انداختن سلامت باتری ، موجب باد کردن آن می‌شود.

-کوتاه کردن مدت دوام باتری

-عدم عملکرد صحیح تاچ صفحه نمایش

-داغ شدن بیش از حد دستگاه اپلى

-در برخی موارد به خطر افتادن سلامت کاربر ، به‌دلایلی مانند آتش گرفتن گوشی.

نشانه های شارژر تقلبی

1.در اغلب شارژرهای تقلبی جمله


‏Designed by Apple in California. Assembled in China یا کلمه Foxlink که نام سازنده کارخانه اصلی آن است ، حذف شده.

 

2.ضمناً ممکن است عبارت TM and © ۲۰۱۰ Apple Inc

هم بنا به دلایل کپی رایت حذف شده باشد تا اپل رسما نتواند از تولیدکننده تقبلی این محصول شکایت کند .

3.در برخی جملات شاهد غلط‌های املایی هستیم که ماهرانه ایجاد شده‌اند تا چشم کاربر را به اشتباه بیندازند مانند:
‏ Designed by Applg in California

که املای صحیح آن ‏Designed by Apple in California است.

4.اكثر شارژرهاى تقلبى وزن كمترى نسبت به اصلى دارند.

بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی

اپل با رشدی 17.1 درصدی در جایگاه پنجم بازار لپ‌تاپ است!

اپل به خاطر نام بزرگی که دارد و تقریبا در هر زمینه‌ای که فعالیت می‌کند جزو بهترین‌هاست، تصور می‌شود که در بازار لپ‌تاپ هم باید از بقیه برندها قوی‌تر عمل کند اما اینگونه نیست. کمپانی اچ‌پی با اختلاف قابل توجهی مقام اول را به خود اختصاص داده و اپل به جایگاهی بهتر از پنجم دست نیافته است.

لپ‌تاپ‌های اپل جزو کلیشه‌های همیشگی سریال‌ها و فیلم‌های هالیوودی بوده‌اند؛ احتمالا کمتر کسی تاکنون لپ‌تاپی از لنوو یا ایسوس در فیلم‌ها مشاهده کرده چون به دلایل مختلف از نوت‌بوک‌های اپل در سینما استفاده می‌شود.

البته که تبلیغات بی‌وقفه اپل و کاربران راضی هم بی‌تاثیر نیستند زیرا اگر چرخی در یوتیوب بزنید اکثر افرادی که به نقد و بررسی گجت‌ها مشغول هستند خودشان از مک‌بوک‌ برای ویرایش یا دستکاری ویدئوها استفاده می‌کنند!

به هر حال به لطف تبلیغات و عملکرد راضی‌کننده، تولید و فروش مک‌بوک به رقم 3 میلیون 980هزار عدد در سه ماهه دوم 2017 رسیده که 17.1 درصد در مقایسه با فروش کمپانی در همین برهه زمانی 2016 پیشرفت داشته است. در ادامه به جزئیات فروش مک‌بوک و مقایسه آن با دیگر برندها می‌پردازیم پس تا پایان با جی‌اس‌ام همراه باشید.

با حجم عظیم تبلیغات اپل احتمالا تصور برخی از کاربران این است که کوپرتینویی‌ها باید اولین یا در بدترین حالت دومین برند پرفروش لپ‌تاپ در دنیا باشند اما جالب است بدانید که حتی نزدیک به این رتبه هم نیستند! اپل با پیشرفت 17.1 درصدی هم‌اکنون در رتبه پنجمین برند پرفروش لپ‌تاپ قرار گرفته که با اختلاف اندکی از Acer در مقام ششم جلو است. از طرفی ایسوس هم رتبه چهارم را به خود اختصاص داده و تنها 0.7 درصد از اپل جلوتر است که با اندکی غفلت یک رتبه به پایین سقوط می‌کند. مرکز آماری TrendForce علت افزایش فروش اپل و استقبال کاربران را پیشرفت خط تولید مک‌بوک‌های 12 اینچی می‌داند که سهم زیادی در بازار لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن دارند؛ به نقل از این مرکز آماری:

اپل هم‌اکنون با اختلاف اندکی در حال تعقیب ایسوس است و این را مدیون بروزرسانی مک‌بوک‌های 12 اینچی است. پیش‌بینی ما این است که در سه ماهه سوم میزان رشد اپل در مقایسه با سال گذشته 2 رقمی می‌شود زیرا معمولا کوپرتینویی‌ها نیمه دوم سال را به مک‌بوک پرو اختصاص می‌دهند که می‌تواند سهم زیادی را از بازار تقدیم اپل کند.

بازار فروش لپ‌تاپ‌ها در مجموع 5.7 درصد در مقایسه با سه ماهه اول 2017 رشد داشته است و از طرفی در مقایسه با سه ماهه دوم 2016 رشدی 3.6 درصدی تجربه کرده است که در مجموع به فروش 39.96 میلیون لپ‌تاپ ختم می‌شود. این نکته هم حائز اهمیت است که بازار امریکا همیشه نقش مهمی در تعیین سهم برندهای مختلف داشته است؛ کمپانی HP نیز بیشتری استفاده را از این موضوع برده چون فصل مدارس در راه است و لپ‌تاپ‌های اچ‌پی هم ارزان‌قیمت هستند هم امریکایی، که گزینه خوبی برای بچه‌مدرسه‌ای های ایالات متحده است؛ همین موضوع موجب افزایش فروش 8.5 درصدی اچ‌پی شده و جایگاه پرفروش‌ترین کمپانی لپ‌تاپ‌سازی را کسب کرده است.

میان تمام رقبا، برند DELL با 21.3 درصد بیشترین رشد را داشته و مقام سوم را به خود اختصاص داده است. از طرفی کمپانی چینی لنوو هم علاوه بر اسمارت‌فون، در بازار لپ‌تاپ‌ها هم فعالیت گسترده‌ای دارد و با جلب نظر بازارهای شرقی، رتبه دوم را کسب کرده است که برای یک برند چینی با تمام دیدگاه‌های منفی که درباره‌اش وجود دارد قابل تحسین است. البته دقت داشته باشید که لنوو در مقایسه با برهه زمانی مشابه در سال گذشته حدودا 2.4 درصد کاهش فروش داشته است اما باز هم با کسب سهم 20.01 درصدی از بازار در جایگاه دوم است.

نوبتی هم که باشد نوبت ایسر است. تایوانی‌ها حداکثر تلاش خود را کردند تا با افزایش تولید کروم‌بوک‌ها نظر بازارهای غربی را به خود جلب کنند غافل از اینکه برندهای غربی هم مشغول همین کار بودند و طبعا اعتماد‌کردن به آن‌ها آسان‌تر از خریدکردن از یک کمپانی تایوانی است. ایسر هم با کاهشی 3.5 درصدی و در مجموع فروش 3.22 میلیون لپ‌تاپ جایگاهی بهتر از ششم را در این رقابت تنگاتنگ کسب نکرد.

شاید برندهای نام‌برده در این مقاله با نتایجی که بدست آورده‌اند خوشحال باشند اما ترندفورس خبرهای بدی دارد. نگرانی آن‌ها این است که افزایش فروش قابل توجه لپ‌تاپ‌ها در نیمه اول 2017 ممکن است منجر به کاهش فروش چشم‌گیر در نیمه دوم سال شود؛ این در حالیست که اگر با همین روند پیش بروند، احتمالا بازار لپ‌تاپ رشدی 3 تا 5 درصدی به چشم می‌بینید.

به نقل از ترندفورس، یکی دیگر از دلایل پیشرفت اپل هم بروزرسانی مک‌بوک‌های 13 و 15 اینچی است. این کمپانی مک‌بوک پروها را فقط 8 ماه پس از آخرین بروزرسانی‌شان دوباره آپدیت کرد و پردازنده و گرافیک قوی‌تری در دل آن‌ها قرار داد. همچنین یک مک‌بوک پرو ارزان‌قیمت 13 اینچی با تاچ‌بار و 128 گیگابایت حافظه SSD نیز معرفی نمود که علاقمندان به سری پرو را هیجان‌زده کرد. شایعات حاکی از آن است که اپل در حال توسعه مک‌بوک پرویی 15 اینچی با رم 32 گیگابایتی است که احتمالا در سه ماهه چهارم 2017 روانه بازار می‌شود.

 

بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی

Sirius B کامپیوتر جیبی ارزان‌قیمت و قدرتمند

کلیک: کامپیوتر Sirius B محصول شرکت Ockel از ویندوز ۱۰ بهره برده و به‌ راحتی در جیب جا می‌شود.

گوشی‌های هوشمند در سال‌های اخیر پیشرفت‌های گسترده‌ای کرده‌اند و ظرفیت حافظه داخلی گوشی‌های هوشمند افزایش‌یافته است. با این‌وجود هنوز گوشی هوشمند جای کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها را نگرفته است. اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دائماً به سفر می‌روید و نمی‌توانید لپ‌تاپ‌های سنگین را با خود حمل کنید، کامپیوتر جیبی سیریوس B بهترین گزینه است.

کامپیوتر جیبی Sirius B محصول شرکت Ockel، با قیمت ۱۹۰ دلار شما را از حمل‌ و نقل لپ‌تاپ‌های بزرگ فارغمی‌کند و به‌راحتی در جیب شما جا می‌شود، ضمن اینکه این کامپیوتر کوچک از ویندوز ۱۰ پشتیبانی می‌کند.

سیریوس B از پردازنده ۴ هسته‌ای اینتل بهره می‌برد. ظرفیت حافظه این کامپیوتر جیبی شامل رم ۲ گیگابایتی و ۳۲ گیگابایت حافظه flash است. بر روی Sirius B دو پورت USB، یک پورت HDMI، یک اسلات Micro SD و Wi-Fi و بلوتوث تعبیه شده است.

سیریوس B یک کامپیوتر تمام و کمال به حساب می‌آید و به‌راحتی قابلیت پردازش فایل‌های سنگین را دارد. برای خرید یک لپ‌تاپ خوب باید ۶۰۰ تا ۷۰۰ دلار هزینه کنید ولی تنها با پرداخت ۱۸۹ دلار می‌توانید صاحب یک کامپیوتر با سخت‌افزار قوی و دارای ابعاد بسیار کوچک شوید.

 

 بهترین پیشنهاد‌ها برای خرید یک گوشی لاکچری/تشخیص شارژر اصلی از تقلبی آیفون/رتبه لپ تاپ اپل در بازار دنیا/کامپوتر جیبی

 

 

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *