دستور جدی و قاطع دادستان مرکز استان خراسان رضوی به شرکت های هواپیمایی

15:04 - 24 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۹۲۶۶
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
اصولی‎صفار بازپرس ویژه فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد از دستور جدی و قاطع دادستان مرکز استان خراسان رضوی به شرکت‌های هواپیمایی به منظور اجرای کامل و دقیق منشور حقوق مسافرین خبر داد.

دستور جدی و قاطع دادستان مرکز استان خراسان رضوی به شرکت های هواپیماییاصولی صفار بازپرس ویژه فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، با اشاره به تاخیرات مکرر پروازها از سوی شرکت‎های هواپیمایی اظهار کرد: در راستای پیگیری حقوق عامه که یکی از موارد مورد تاکید مقام معظم رهبری است و در دیدار مسولین عالی قوه قضاییه مطرح شد؛ موضوع تاخیرات پروازها به اطلاع دادستان مرکز استان خراسان رضوی اعلام شد.


وی ادامه داد: دادستان مرکز استان خراسان رضوی در راستای اجرای حقوق عامه دستور قضایی  مبنی بر کاهش تاخیرات پروازها و اجرای کامل و دقیق منشور حقوق مسافرین به شرکت های هواپیمای صادر کردند.


اصولی صفار افزود: در صورت تاخیر در پراوز، شرکت های هواپیمایی می بایست نسبت به اجرای حقوق مسافرین اقدامات لازم را به عمل آوردند و در صورت تمرد از این دستور مستنکف شناخته شده و طبق قوانین و مقرارات جزایی با آنها برخورد خواهد شد همچنین شرکت‌های هواپیمایی باید گزارش اقدامات خود را در زمان تاخیر در اسرع وقت به بازپرس ویژه فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد ارائه دهند.

بازپرس ویژه فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد در پایان خاطرنشان کرد: مدیرکل فرودگاه های استان خراسان رضوی موظف به اجرای بخشنامه سازمان هواپیمایی  اقدامات خود را  در خصوص تاخیرات به عمل آورده و نتیجه اقدامات را با مستندات در اسرع وقت به شعبه ویژه فرودگاه شهیدهاشمی نژاد مشهد اعلام کنند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *