رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حزب "مردم پاکستان" کماکان در سایه تحریک انصاف

6:59 - 24 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۶۴۴
بلاول بوتو زرداری فرزند بی‌نظیر بوتو که تلاش می‌کند جریان قدرت در پاکستان را به سوی حزب مردم هدایت کند اعلام کرد با جدیت مانع تکرار تخلفات انتخاباتی سال ۲۰۱۳ خواهد شد.

به گزارش سرویس بین الملل به نقل از ای آر وای نیوز، بلاول بوتو زرداری رئیس حزب مردم پاکستان اعلام کرد در انتخابات سال 2013 تخلفات گسترده انتخاباتی کاملا مشهود بود ولی ما اجازه نمی‌دهیم این اتفاق تکرار شود.

رئیس جوان بزرگترین حزب پاکستان گفت: ما برای انتخابات سال آینده برنامه ویژه‌ای داریم و با آمادگی کامل وارد خواهیم شد. زیرا شکست ما در انتخابات سال 2013 بعلت تخلفات گسترده برنامه‌ریزی شده بود.

فرزند بی‌نظیر بوتو تصریح کرد: همه مردم پاکستان می‌دانند که در انتخابات دوره قبل، حزب مردم می‌توانست با قاطعیت پیروز شود، ولی تخلفات گسترده‌ای که حزب نواز شریف برنامه‌ریزی کرده بود مانع پیروزی ما شد.

وی که در جمع هوادارانش در شهر چنیوت سخن می‌گفت افزود: مردم این شهر می‌دانند که برای پیشرفت چینیوت از ذوالفقار علی بوتو گرفته تا بی‌نظیر بوتو چه زحماتی را متحمل شدند، از کمک به سیل زدگان گرفته تا ارائه بسته‌های حمایت از نیازمندان.

بلاول بوتو با حمله به حزب حاکم گفت: آنها رد صلاحیت شده‌اند و دلیل آن این است که هزاران کارمند بیکار شده و کشاورزی در پاکستان با مشکلات جدی مواجه شده است.

رئیس حزب مردم اضافه کرد: نواز شریف مردم را احمق فرض نکند مردم فهمیدند که او دزدی بیش نیست و حتی دادگاه هم او را دروغ‌گو خواند.

مدعی جوان کرسی نخست‌وزیری آینده پاکستان بیان کرد: نواز شریف با صدها هوادار خود به لاهور رفته تا چه چیزی را اثبات کند؟ دوره حکومت متخلفان دیگر به پایان رسیده است. او دیگر به دنبال چه چیزی است؟

بلاول بوتو در حالی حزب حاکم را به تخلف انتخاباتی متهم می‌کند که عمران خان رهبر حزب تحریک انصاف سه سال قبل با بیان این ادعاها بیش از 60 روز در خیابان‌های اسلام‌آباد تحصن کرده بود.

در آن زمان حزب مردم به طرفداری از حزب نواز شریف برخواسته و با ترفندهای سیاسی خود حکومت نواز شریف را از ورطه سقوط نجات دادند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *