رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

از آخرین خبرها به وقت شام حاتمی کیا تا جدیدترین کتاب اسدزاده/روایت یزدان‌بخش از جلف بازی در سینما

16:45 - 22 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۸۵۱۱
22 مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه های شیرین یزدان‌بخش نسبت به جلف بازی در سینمای ایران اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، 22 مرداد ماه 96 با اخبار و حاشیه‌های فراوانی در عرصه فرهنگ و هنر روبرو بود که از جمله مهم‌ترین آنها می‌توان به گلایه های شیرین یزدانبخش نسبت به جلف بازی در سینمای ایران اشاره کرد.

کتاب جدید داریوش اسدزاده در خصوص لاله زار قدیم، ظاهر جدید رسول نجفیان در یک سریال تلویزیونی و آخرین اخبار از جدیدترین فیل سینمایی ابراهیم حاتمی کیا از دیگر اخبار 22 مرداد ماه بود.

ظاهر جدید رسول نجفیان در تلویزیون/با رضا یزدانی به شبکه پنج می‌آیم

بازیگر سریال "معمای شاه" گفت: مهم‌ترین تغییری که مخاطب با آن روبرو خواهد شد گریم من است. در این سریال من بعد از سالها به توصیه بهرام بهرامیان برای آشنایی زدایی مخاطب موهای خود را کوتاه کردم و ظاهری کاملاً متفاوت دارم.

تیتیر

رسول نجفیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون که این روزها فیلم سینمایی "زیر سقف دودی" را روی پرده سینماها دارد در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی در خصوص آخرین فعالیت‌های خود در عرصه بازیگری گفت: در حال حاضر مشغول بازی در سریال "از یاد رفته" به کارگردانی "بهرام بهرامیان" هستم که به زودی از شبکه پنجم سیما روی آنتن خواهد رفت.

برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

آخرین اخبار از پروژه جدید حاتمی‌کیا/به وقت شام در آخرین قدم قرار گرفت

ابراهیم حاتمی‌کیا سال جاری را با شروع فیلمبرداری آخرین ساخته خود یعنی فیلم سینمایی "به وقت شام" پشت سر می‌گذارد و بر اساس آخرین اخبار رسید به احتمال فراوان تا پایان تابستان فیلمبرداری این اثر را به پایان خواهد برد.

تیتیر

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، ابراهیم حاتمی‌کیا سال جاری را با شروع فیلمبرداری آخرین ساخته خود یعنی فیلم سینمایی "به وقت شام" پشت سر می‌گذارد و بر اساس آخرین اخبار رسید به احتمال فراوان تا پایان تابستان فیلمبرداری این اثر را به پایان خواهد برد.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

فیلم‌های سینمایی شبیه سریال‌های ترکیه‌ای شده است/با جلف‌بازی مردم را می‌خندانند

بازیگر فیلم "بوسیدن روی ماه" گفت: اعتقاد دارم که ما به سینما نمی‌رویم که صرفاً بخندیم چون اگر فقط قصد خندیدن باشد که راه‌های دیگری هم هست. خندیدن به هر قیمتی اصلاً اتفاق خوبی نیست.

تیتیر

شیرین یزدان بخششیرین یزدان‌بخش بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی بازی در فیلم سینمایی "جاده قدیم" را پشت سر گذاشته در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درباره حضور خود در عرصه بازیگری طی سال جاری گفت: در حال حاضر مشغول کار خاصی نیستم و تنها بازی در جاده قدیم را پشت سر گذاشتم. واقعیت امر پر کار بودن و حضور در جشنواره فیلم فجر امسال چندان برای من اهمیت بالایی ندارد و بیشتر ترجیح می‌دهم مردم از من راضی بوده و دوستم داشته باشند.

 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

تولدت مبارک خالق وحشت/آلفرد هیچکاک کارگردانی که همیشه در حسرت اسکار ماند
 
امروز 13 آگوست 2017 همزمان با سالروز تولد "آلفرد هیچکاک" پدر ژانر وحشت سینمای جهان است.

تیتیر

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، سر آلفرد جوزپ هیچکاک 13 آگوست سال 1899 در شهر لندن به دنیا آمد. پدرش سبزی‌فروش بود و در یک خانواده 5 نفره که به شدت کاتولیک بودند بزرگ شد. هیچکاک در 26 سالگی و در سال 1915 در یک استودیو فیلمسازی با سمت طراح تیتراژ مشغول به کار شد.


 برای مشاهده کامل خبر اینجا کلیک کنید.

کتاب جدید داریوش اسدزاده در انتظار نشر/بازیگر خانه سبز: رمق چندانی برای بازگشت به دوره نمایشنامه‌نویسی ندارم

بازیگر سریال «خانه سبز» با بیان روایتی از تهران قدیم در کتاب جدیدش، از تئاتر به‌عنوان تپش قلب یک جامعه سخن گفت.

تیتیر



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *