پیش‌نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک توسط IOC تائید شد/ تاکید هیئت اجرایی بر روند صحیح تصویب اساسنامه جدید فدراسیون‌ها

10:35 - 21 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۹۹۱
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
پیش نویس اساسنامه مصوب هیئت اجرایی که با حضور معاونین وزارت ورزش و جوانان تهیه و تدوین شده و به کمیته بین المللی المپیک ارسال شده بود طی نامه‌ای از طرف IOC مورد تائید اولیه قرار گرفت.

پیش‌نویس اساسنامه کمیته ملی المپیک توسط IOC تائید شد/ تاکید هیئت اجرایی بر روند صحیح تصویب اساسنامه جدید فدراسیون‌هابه گزارش گروه ورزشی ، شصت و نهمین جلسه هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز (شنبه) در محل کمیته برگزار و پیش نویس اساسنامه ارسالی کمیته ملی المپیک به IOC که مورد تایید اولیه کمیته بین المللی المپیک قرار گرفته و به کمیته ملی المپیک کشورمان ارسال شد در نشست امروز هیئت اجرایی مورد بررسی قرار گرفت و مقرر گردید تا ظرف ۴۸ ساعت برای اعضای مجمع ارسال شود.

این پیش نویس که مورد تایید کمیته بین المللی المپیک قرار گرفته است برای طرح در هیئت وزیران به وزارت ورزش و جوانان نیز ارسال خواهد شد.

دومین دستور جلسه هیئت اجرایی، بررسی پیش نویس اساسنامه جدید فدراسیون‌ها بود که به تازگی از سوی معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به کمیته ارسال شده است. در این خصوص مقرر شد هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک بر اجرا شدن روند صحیح و قانونی تصویب این اساسنامه مطابق با مقررات و دستورالعمل فدراسیون‌های بین المللی و همچنین فرایندی که در اساسنامه فدراسیون‌ها درج شده تاکید مجدد نماید.

 

 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *