رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

دشمنان با استفاده از شبکه‎های اجتماعی درصدد تخریب امنیت داخلی هستند/ استفاده از ظرفیت رسانه در راستای مهار و مدیریت آسیب‌ها

10:05 - 20 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۶۹۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
حجت‎الاسلام والمسلمین عبداللهی گفت: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و شبکه‎های اجتماعی در صدد گسترش ناامیدی و تخریب امنیت داخلی کشور هستند بنابراین خبرنگاران وظیفه دارند با تشخیص صحیح راهبری افکار عمومی را به دست گرفته و توطئه‌ها را بی اثر کنند.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری استان مرکزی حجت الاسلام عبدالهی رئیس کل دادگستری استان مرکزی در بازدید از واحد خبر صدا و سیمای مرکز استان، خبرگزاری جهوری اسلامی و خبرگزای تسنیم به مناسبت روز خبرنگار این روز را به اصحاب رسانه و قلم تبریک گفت.


وی بیان داشت: نقد منصقانه و مساله شناسی کارشناسی از ظرفیت های حوزه رسانه است که در پاسخگویی به مطالبات و پیشبرد اهداف مدیران کمک موثری می کند و نیاز است که رسانه ها با رعایت اصل عدالت خبری و صداقت و تعهد در گفتار با گزارش های اثرگذار و بهنگام در راستای تقویت امنیت، نشاط روانی و اعتماد عمومی در جامعه گام بردارند.


وی ادامه داد: دشمنان نظام اسلامی با استفاده از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در صدد گسترش ناامیدی و تخریب امنیت داخلی کشور هستند بنابراین خبرنگاران وظیفه دارند با تشخیص صحیح راهبری افکار عمومی را به دست گرفته و توطئه ها را بی اثر کنند.


رئیس کل دادگستری استان مرکزی اظهار کرد: آسیب های اجتماعی تهدیدی جدی و واقعیتی است که وجود دارد و تکیه بر آموزش های کاربردی و مهارت های زندگی با استفاده از ظرفیت رسانه می تواند در مهار و مدیریت این آسیب‌ها موثر باشد.


وی افزود: اطلاع رسانی در حوزه اجتماعی و فرهنگی حساسیت های خاص خود را دارد و می طلبد با بهترین روش خبرنگاران در این عرصه فعال باشند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *