الزامی بودن نظر رسمی کارشناسان در رابطه با قیمت شهر آفتاب و شهروند/ واگذاری‌ها بر مبنای محاسبات است

6:24 - 19 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۷۰۲۲
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: برای واگذاری شهرآفتاب و شهروند به بانک شهر نظر رسمی کارشناسان الزامی است و بدون تایید کارشناسان واگذاری صورت نمی‌گیرد.
شهر آفتاب احمد دنیا مالی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: در رابطه با واگذاری شهروند و شهرآفتاب، شورای شهر سال گذشته مصوبه‌ای را داشت و این واگذاری مربوط به اقدامات اخیر شهرداری تهران نیست.
وی افزود: این واگذاری بابت دیون شهرداری به بانک شهر بوده و این طور نیست که بدون محاسبات این کار انجام شود.
 
رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تاکیدات صورت گرفته مبنی بر لزوم اعلام نظر رسمی کارشناسان در رابطه با قیمت شهر آفتاب و شهروند و همچنین مبحث برندینگ آن‌ها اظهارکرد: زمانی که اعضا بحث واگذاری‌ها را مطرح کردند، تاکید داشتند که باید کارشناسان رسمی قیمت این دو مجموعه را اعلام کنند و طی یک اقدام حرفه‌ای کار واگذاری صورت گیرد.
 
دنیا مالی در خصوص نحوه مدیریت شهر تهران در زمان رکود خاطرنشان کرد: طی سال‌های گذشته با رکود مواجه بوده ایم، اما در این شرایط شاهد مدیریت پروژه‌ها و تجهیز منابع نیز بوده ایم.
 
وی با بیان اینکه " پیشرفت در توسعه مترو تهران قابل توجه بوده است" تصریح کرد: اقدامات شهرداری تهران در حوزه توسعه خطوط مترو طی ۱۲ سال اخیر قابل توجه بوده و این در شرایطی است که تا حدود زیادی دولت به وعده‌های خود در رابطه با توسعه مترو عمل نکرده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *