رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

امروز سالگرد عروج شهید عباس بابایی است؛ شهیدی انقلابی که به حال او حسرت می‌خوریم/ حسین پناهی؛ گم شده‌ای در هیاهوی شهر

12:49 - 15 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۶۰۹۵
شهید عباس بابایی صبح روز پانزدهم مرداد ماه سال ۶۶ پس از انجام مأموریت، به هنگام بازگشت، در آسمان خطوط مرزی، هدف گلوله‌های تیربار ضد هوایی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و به شهادت رسید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، چهره‌های سیاسی، بازیگران، فعالان اجتماعی، بازیکنان فوتبال، افراد سرشناس و ... برای ارتباط بی واسطه و مستمر با مردم به انعکاس آخرین اقدامات، فعالیت‌ها، مواضع و دیدگاه‌های خود در شبکه‌های اجتماعی می‌پردازند؛ گروه فضای مجازی نیز در نظر دارد هر روز فعالیت افراد سرشناس در شبکه‌های اجتماعی را جمع‌آوری و در قالب یک بسته خبری منتشر کند.

شهید عباس بابایی صبح روز پانزدهم مرداد ماه سال ۶۶ به همراه یکی از خلبانان نیروی هوایی (سرهنگ نادری) به منظور شناسایی منطقه و تعیین راه کار اجرای عملیات، با یک فروند هواپیمای آموزشی اف–۵ از پایگاه هوایی تبریز به پرواز درآمد و وارد آسمان عراق شد. پس از انجام مأموریت، به هنگام بازگشت، در آسمان خطوط مرزی، هدف گلوله‌های تیربار ضد هوایی قرار گرفت و از ناحیه سر مجروح شد و به شهادت رسید. امروز سالروز شهادت شهید عباس بابایی است که علاءالدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی به همین مناسبت پستی در اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: سالگرد عروج عارفانه امیر سرلشگر خلبان شهید عباس بابایی بر دلاورمردان ارتش بویژه تیز پروازان نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران مبارک باد. یادش گرامی و یادش پررهرو باد.

شهید بابایی

حسین پناهی کارگردان، نویسنده، شاعر و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون نیز در ۱۴ مرداد سال ۱۳۸۳ و در سن 49 سالگی بر اثر ایست قلبی در خانه اش در تهران درگذشت که به مناسبت سالروز در گذشت این هنرمند محسن چاووشی و محسن کیایی پستی در اینستاگرام خود منتشر کردند و یادش را گرامی داشتند.

محسن چاووشی آخرین پست اینستاگرامش را به جمله ای از حسین پناهی اختصاص داد: «چه مهمانان بی دردسری هستند مردگان نه به دستی ظرفی را چرک می کنند نه به حرفی دلی را آلوده تنها به شمعی قانعند و اندکی سکوت ....

محسن چاووشی

محسن کیایی: امروز سالروز مرگ حسین پناهی است که همه اعتقاد دارند گمشده‌ای است در هیاهوی شهر ....

 

محسن کیایی

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *