لزوم تلاش و همت مضاعف در زمینه حل مشکلات کشور/ دولت جدید بیش از پیش به مسائل فرهنگی و ترویج اخلاق و دیانت در کشور اهتمام ورزد

18:47 - 14 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۸۸۴
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
آیت الله آملی لاریجانی گفت: امیدواریم که طریقی که برای رئیس جمهوری محترم امروز گشوده شد یک فضایی جدید برای تلاش و همت مضاعف در زمینه حل مشکلات کشور خصوصاً حل مسائل معیشت مردم و برطرف کردن مشکل بیکاری و تلاش برای حل مسائل و مشکلات اشتغال و اقتصادی کشور باشد.

به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، آیت الله آملی لاریجانی رئیس قوه قضائیه در کنفرانس خبری سران سه قوه پس از مراسم تحلیف اظهار کرد: امروز بحمدالله بعد از مراسم تنفیذ و همچین مراسم تحلیف فضای سیاسی کشور وارد یک مرحله جدیدی شده است.

وی افزود: امیدواریم که طریقی که برای رئیس جمهوری محترم امروز گشوده شد یک فضای جدید برای تلاش و همت مضاعف در زمینه حل مشکلات کشور خصوصاً حل مسائل معیشت مردم و برطرف کردن مشکل بیکاری و تلاش برای حل مسائل و مشکلات اشتغال و اقتصادی کشور باشد.

آیت الله آملی لاریجانی بیان داشت: امیدواریم قوه مقننه و قوه قضائیه کمال همکاری را با دولت محترم داشته باشند.

 وی با ابراز امیدواری برای معرفی هر چه سریع‌تر اعضای کابینه پیشنهادی از سوی رئیس جمهور ادامه داد: ان شاء‌ الله رئیس جمهور محترم هر چه زودتر دولت جدید را معرفی کنند تا پس از استقرار بتوانند برای چالش‌ها راه حل پیدا کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین مسئله امروز کشور، مسئله معیشت مردم و مشکل بیکاری است، تصریح کرد: همانطور که رئیس جمهور محترم هم در صحبت‌هایشان اشاره کردند امیدواریم که با تلاش مضاعف و تلاش همه آحاد مردم استعدادهایی که در کشور وجود دارد، توانایی‌ها و سرمایه‌های مادی و اجتماعی به کار گرفته شود و با اتکاء به این سرمایه‌ها ان شالله مشکلات برطرف شود.

آیت الله آملی لاریجانی با تاکید بر توجه به مسائل فرهنگی افزود: مسائل فرهنگی در کنار مباحث اقتصادی مسئله بسیار مهمی است، همانطور که در سوگند رئیس جمهور محترم هم مطرح شد مسئله ترویج اخلاق و دین جز این سوگند و مسئولیت‌های کل حاکمیت و دولت محترم بود که در قانون اساسی مورد اشاره قرار گرفته است.

رئیس دستگاه قضا ابراز امیدواری کرد دولت جدید بیش از پیش به مسائل فرهنگی و ترویج اخلاق و دیانت در کشور اهتمام ورزند و ادامه داد: قوه قضائیه به سهم خود، ان شالله در این مسئله و همچنین حل مشکلات اقتصادی و مسئله امنیت اقتصادی که از مسائل مهام امور در این جهت است، همکاری خواهد داشت.

وی تاکید کرد: مطمئنیم اگر همت‌ها مضاعف شود حق تعالی به این نیات خیر و اهتمام و تلاش ها پاسخ خواهد داد.

آیت الله آملی لاریجانی خاطرنشان کرد: همه با وحدت و با اتکاء به خداوند و با تلاش و مجاهدت در راه او می‌توانیم مشکلات را از سر را بر داریم و ان شالله فضا و وضعیت بهتری را برای ملت شریف رقم بزنیم.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *