ایران درباره برجام شفاف عمل کرده است/ اتحادیه اروپا مانند گذشته سیاست مستقل‌تری اتخاذ کند

15:15 - 14 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۷۹۴
دسته بندی: سیاست
رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران درباره برجام به صورت شفاف عمل کرده است هر چند شاهد هستیم رئیس جمهور آمریکا هر روز با یک شیوه جدید سخن می‌گوید.

ولایتی: ایران در خصوص برجام شفاف عمل کرده است/ایران در مبارزه با تروریسم آماده همکاری با اتحادیه اروپا استبه گزارش گروه سیاسی ، علی اکبر ولایتی امروز در دیدار با فدریکا موگرینی مسول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جمهوری اسلامی ایران درباره برجام به صورت شفاف عمل کرده است هر چند شاهد هستیم رئیس جمهور امریکا هر روز با یک شیوه جدید سخن می گوید.

وی ادامه داد: انتظار این است که اتحادیه اروپا و کشورهای اروپایی سیاست مستقل تری را مانند گذشته اتخاذ کنند.

ولایتی تصریح کرد: در سوریه شاهد هستیم که برخی طرف‌ها 6 سال علیه مردم و دولت قانونی جنایات کرده‌اند و همه زیر ساخت ها را با کمک برخی کشورهای غربی و آمریکا از بین برده‌اند که ضروری است کشورهای اروپایی در این زمینه حساسیت بیشتری داشته باشند و این در خصوص عراق و برخی کشورهای منطقه نیز اهمیت بیشتری می‌یابد.

رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع تشخیص مصلحت نظام تاکید کرد: ما همچنان متعهد به مبارزه با تروریسم در منطقه و سوریه هستیم و ایران برای ایجاد صلح و ثبات جهانی ایستادگی کرده است و گرنه شاهد رشد این پدیده شوم در اروپا و دیگر کشورهای جهان خواهیم بود و در این جهت آمادگی همکاری با اتحادیه اروپا را داریم.

خبر در حال تکمیل است



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *