برای برگزاری مراسم تحلیف تاکنون کوچک‌ترین مورد امنیتی نداشته‌ایم و اجازه پیش‌آمدن آن را نیز نخواهیم داد

8:34 - 14 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۵۸۶
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله با بیان اینکه اقدامات این قرارگاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تحلیف ریاست جمهوری از چند مدت قبل آغاز شده است، گفت: تا کنون کوچک‌ترین مورد امنیتی نداشته‌ایم و اجازه پیش‌آمدن آن را نیز نخواهیم داد.

سردار کوثریسردار اسماعیل کوثری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی ، با بیان اینکه اقدامات قرارگاه ثارالله سپاه برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر مراسم تحلیف ریاست جمهوری از چند مدت قبل آغاز شده است، اظهار کرد: تا کنون کوچک‌ترین مورد امنیتی نداشته‌ایم و اجازه پیش‌آمدن آن را نیز نخواهیم داد.

وی افزود: برنامه‌ریزی‌ها به نحوی انجام شده که تا پایان مراسم تحلیف و خصوصا تا پایان مدت زمان حضور میهمانان خارجی در کشورمان، بیشترین حد از امنیت را شاهد باشیم.

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله همچنین گفت: دستگاه‌های دولتی، نیروهای سپاه، بسج، ارتش و خصوصا سربازان گمنام امام زمان (عج)، تلاش‌های فراوانی را برای برگزاری باشکوه مراسم تحلیف انجام داده‌اند و قدردان زحمات همه آنها هستیم.

قرار است ساعت ۱۷ امروز شنبه ۱۴ مرداد ۹۶ مراسم تحلیف حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی به عنوان دوازدهمین رئیس جمهور ایران، در صحن علنی مجلس شورای اسلامی برگزار شود؛ پیش‌تر حسین ذوالفقاری معاون امنیتی انتظامی وزیر کشور -سه شنبه ۱۰ مرداد - در حاشیه جلسه معاونان امنیتی استانداری‌های سراسر کشور با اشاره به تمهیدات امنیتی اتخاذ شده برای مراسم روز تحلیف گفته بود: «در ایام مراسم تحلیف با توجه به حجم زیاد هیئت‌های حاضر در این مراسم، سطح حفاظت از مجلس را از حساس به حیاتی تغییر داده‌ایم. همچنین تمام پبش بینی‌های تامین امنیتی و ترافیکی صورت گرفته و مسئولیت کلیه مراسم به قرارگاه ثارالله داده شده است.»

 انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *