کار کردن در این کشور واقعاً ‌افتخار است/ مسئولان باید نفوذ دشمن را بفهمند و تسلیمش نشوند

14:36 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۴۸۹
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه در این کشور کار کردن واقعاً ‌افتخار است و ثواب و ارزش دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب دیروز خطاب به مسئولان فرمودند به خدا توکل کنید و مشکلات و گرفتاری‌های مردم را حل کنید.

امامی به گزارش خبرنگار گروه سیاسی آیت‌الله محمد امامی کاشانی خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه‌های دوم نماز جمعه امروز بیان کرد: خودم و عزیزان را به تقوا و ورع توصیه می‌کنم.

وی با اشاره به سفر زائران به سفر معنوی حج افزود: حجاجی که عازم بیت‌الله الحرام هستند امیدوارم همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند حجی جامع که دارای خصوصیاتی مثل عزت، امنیت، رفاه داشته باشند که انشاء الله هم از نظر فردی و اخلاقی به سازندگی فردی و اجتماعی‌شان منجر شود و حجاج به سلامت بروند و اعمالشان مقبول باشد و به سلامت برگردند.

آیت‌الله امامی کاشانی گفت: امام راحل این دریای متلاطم انقلاب را به حرکت درآورد و ایران را که کشوری مرده از نظر علمی، تکنولوژی، سیاسی و فرهنگی بود و دشمن هم به دنبال این کشور بود را متحول کرد.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب فرمود آنها برای آزمایش موشکی که یک کار علمی است سروصدا می‌کنند و نکته‌اش اینجاست که اینها در زمان شاه می‌گفتند در ایران امنیت وجود دارد و سکوت هم هست اما این سکوت، سکوت گورستان بود،  دشمنان حرکت و رشد جوانان را نمی خواستند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران تأکید کرد: آنها می‌خواهند کشورهای اسلامی را زیر فشار بگذارند و فرهنگ و ثروتشان را به یغما ببرند و آنها ایرانی با آن سکوت و امنیت در زمان رضاشاه و پسرش می‌خوهند اما امام تحولی عظیم ایجاد کرد که این تحول مهم است.

آیت‌الله امامی کاشانی تصریح کرد: تمامی مقامات و مسئولیت‌ها در کشور جمهوری اسلامی ایران افتخار هستند. این فخر براساس اینست که کشور ما اسلامی است و مردمی این‌چنین فداکار، دین‌دار، ایثارگر و شجاع دارد که با بصیرتی که دارند و با نگاهی که به فضای اطراف خود دارند پای صندوق رأی می‌روند و آن حماسه عظیم را خلق می‌کنند.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با بیان اینکه در این کشور کار کردن واقعاً ‌افتخار است و ثواب و ارزش دارد، گفت: رهبر معظم انقلاب دیروز خطاب به مسئولان فرمودند به خدا توکل کنید و مشکلات و گرفتاری‌های مردم را حل کنید.

وی تصریح کرد: کشور ایران کشوری است که اگر فردی وارد آن شود و مقامی داشته باشد باید افتخار کند چون خدمت به این مردم ارزش دارد. مسئولان خیلی سعی کنند که با نور توکل حرکت کنند، ادبیات و حرکاتشان با این نور همراه باشد و در مسائل اقتصادی و فرهنگی نیز این نور را مد نظر داشته باشند.

آیت‌الله امامی کاشانی تأکید کرد: مسئولان درعین حال باید نفوذ دشمن را بفهمند و تسلیمش هم نشوند.

وی با اشاره به حدیثی از ظهور امام زمان (عج) گفت: این کشور، کشور امام زمان (عج) است و واقعاً‌از اول مورد توجه ائمه بوده است لذا خدمت در این کشور عبادت محسوب می‌شود.

خطیب موقت نماز جمعه تهران با اشاره به شهدای دفاع مقدس و دفاع از حرم تصریح کرد: این عزیزان به‌ جایی رسیدند که واقعاً فهمیدند ایران  چه کشوری است. لذاوقتی سرکار می‌ رویم با عشق خدمت به نظام و مردم گام برداریم.

 

  



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *