رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

مگر می‌شود ایرانی بود و به امام رضا (ع) متوسل نشد/10 روز متوالی به زیارت امام هشتم رفتم

12:09 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۴۴۴
بازیگر سریال "یوسف پیامبر" گفت: مگر می‌شود ایرانی و شیعه بود و نیاز و خواسته خود را به محضر امام هشتم نبرد. امام رضا (ع) امامی هستند که حاجت تمام نیازمندان را بر آورده می‌کند و من هم مثل همه وقتی نیازمند باشم به این امام همام متوسل می‌شوم.

مگر می‌شود ایرانی بود و به امام رضا (ع) متوسل نشد/10 روز متوالی به زیارت امام هشتم می‌رفتممحمود پاک‌نیت بازیگر سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، با اشاره به ولادت با سعادت امام هشتم شیعیان گفت: من هم به نوبه خود ولادت "امام رضا (ع) و هفته کرامت را به تمام شیعیان جهان الالخصوص مردم ایران تبریک عرض می‌کنم.

بازیگر سریال "یوسف پیامبر" حضرت ثامن الائمه را برآورده کننده تمامی حاجات خواند و افزود: مگر می‌شود ایرانی و شیعه بود و نیاز و خواسته خود را به محضر امام هشتم نبرد. امام رضا (ع) امامی هستند که حاجت تمام نیازمندان را بر آورده می‌کند و من هم مثل همه وقتی نیازمند باشم به این امام همام متوسل می‌شوم. امام هشتم از تمامی امامان به ما نزدیک‌تر بوده و به طبع هر ایرانی ارادت خاص و ویژه‌ای به ایشان دارند.

وی در همین راستا افزود: من یکی از سعادت‌های بزرگ زندگی‌ام زیارت حرم امام هشتم است و هر وقت بتوانم و قسمت شوم به زیارت می‌روم و خوشبختانه همین سه روز پیش برای به محضر امام رضا (ع) شرفیاب شدم.

پاک‌نیت با اشاره خاطره‌ای شیرین از حضور خود در حرم رضوی خاطرنشان کرد: یادم می آید که در فیلم "کلبه دنیا" نقش رئیس قطاری را بازی می‌کردم که سربازان را به جبه‌های دفاع مقدس می‌برد. این فیلم در مسیر تهران مشهد فیلمبرداری می‌شد و من ده روز به صورت متوالی به مشهد می‌رفتم. صبح به محض طلوع آفتاب با گروه عازم حرم می‌شدیم و این زیارت ده روزه برای من یکی از شیرین‌تر خاطرات عمرم است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *