ولایتی: برای رئیس جمهور محترم و همه دست‌اندرکاران نظام توفیق آرزومندم

11:09 - 13 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۵۴۱۷
علی‌اکبر ولایتی در اینستاگرامش نوشت: برای رئیس جمهور محترم و همه دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق آرزومندم.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، علی‌اکبر ولایتی در اینستاگرامش نوشت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) حکم ریاست محترم جمهور را در دوره دوازدهم تشکیل دولت تنفیذ فرمودند: و مطالب مهمی را در حوزه‌های اجرایی، مدیریتی، اقتصادی، روابط بین المللی و ... توصیه و تاکید فرمودند. امروز جمهوری اسلامی ایران در منطقه و جهان با اقتدار در برابر همه توطئه‌ها و دشمنی‌ها ایستادگی نموده و مسیر رشد و توسعه را با استقلال کامل به پیش می‌برد و بر این اقتدار و عزت، دوستان معترف و مشتاق و دشمنان تسلیم هستند. امیدواریم در دوره جدید مدیریتی با همت و تلاش مسئولان به ویژه در دولت جدید، همراهی همیشگی ملت بزرگ و شریف ایران اسلامی و وفاق و همدلی همه دست‌اندرکاران در بخش‌های مختلف و با رهبری داهیانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) شاهد رشد و پیشرفت روزافزون در همه حوزه‌های اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، علمی، سیاسی و بین‌المللی باشیم ان شاءالله. برای رئیس جمهور محترم و همه دست‌اندرکاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران توفیق آرزومندم.

تنفیذ

: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *