رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

تحقیقات صنعتی نیروی دریایی سپاه در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرند

11:42 - 11 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۹۶۳
فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه گفت: تحقیقات صنعتی که در نیروی دریایی سپاه به نتیجه می‌رسند و بومی سازی می‌شوند، با هدف توسعه فرهنگ و اقتصاد دریا در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرند.
تحقیقات صنعتی نیروی دریایی سپاه در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرندبه گزارش گروه فضای مجازی ،دریادار دوم پاسدار «حسینعلی زمانی پژوه» فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه در حاشیه نمایشگاه بین المللی صنایع دریایی در بندر انزلی اظهار داشت: نیروی دریایی سپاه در حوزه صنایع دریایی از گذشته فعالیت داشته و روی برخی پروژه‌ها کار کرده است. این فعالیت‌ها توسط شهید جولایی در حوزه عملیات‌های آبی - خاکی شروع شد و تا به امروز توسعه پیدا کرده است.

وی بیان داشت: بخشی از دستاورد‌های نیروی دریایی سپاه در این نمایشگاه ارائه شده است.

سردار زمانی پژوه عنوان کرد: تحقیقات صنعتی که در نیروی دریایی سپاه به نتیجه می‌رسند و بومی سازی می‌شوند، در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرند و بدین ترتیب توسعه‌ای در فرهنگ و تکنیک دریا و چرخه اقتصاد دریا ایجاد می‌شود.

فرمانده دانشگاه دریایی امام خامنه‌ای سپاه گفت: در حوزه نظامی ارتباط ما با صنعت دریایی کشور دائمی است و دوستان ما اعم از افرادی که در صحنه عملیاتی هستند و دیگر افرادی که در عرصه مدل‌سازی فعالیت دارند، ایده‌های خود را جهت ارتقای صنعت دریایی به نهاد‌های ذیربط منتقل می‌کنند.
 
 
 
 
 
 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.
 
منبع: دفاع پرس


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *