وزیر دفاع کابینه دوازدهم از این وزاتخانه انتخاب خواهد شد

9:47 - 10 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۵۰۳
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح درباره انتخاب وزیر دفاع کابینه دوازدهم گفت: انشالله از وزارت دفاع فردی برای این وزارتخانه انتخاب خواهد شد و این فرد از خارج از وزارت دفاع نخواهد بود.
وزیر دفاع آینده بیرون از مجموعه وزارتخانه نخواهد بودبه گزارش خبرنگار گروه سیاسی . سردار حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح پس از افتتاح مسجد «بقیه الاعظم» ضمن عرض تبریک دهه کرامت و ولایت در جمع خبرنگاران گفت: امروز وفیق  داریم این مسجد را برای همکارانمان و مردم ساکن این منطقه برای نشر فرهنگ اسلام و مکتب اهل بیت عصمت و طهارت افتتاح کنیم.

وی افزود: طی دوسال گذشته تصمیمی گرفته شد که این منطقه فاقد یک مجموعه عظیم فرهنگی است الخصوص بتواند خدمات فرهنگی گسترده‌ای را به مردم ارائه کند لذا بر این اساس تصمیم گرفته شد تا این مجتمع همراه با یک مسجد مورد تاسیس قرار گیرد.

سردار دهقان تاکید کرد: البته نکته جالب در تاسیس این مجموعه این است که در طراحی و بنای این ساختمان تلاش کردیم تمام ریزکاری‌های معماری اسلامی در ساخت این مجموعه پیاده شود.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح تصریح کرد:همه مسئولین وزارت دفاع در ساخت این مجموعه کمک شخصی در احداث این مجموعه داشته اند یعنی اینطور نیست که بگوییم که این بنا با بودجه سازمانی احداث شده است.

سردار دهقان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه آیا درباره حضور شما در کابینه صحبتی شده است و یا خیر؟ گفت: این موارد را باید آقای رئیس جمهور پاسخ دهند انشالله از وزارت دفاع فردی برای این وزارتخانه انتخاب خواهد شد و این فرد از خارج از وزارت دفاع نخواهد بود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه ایا فردی دیگری جایگزین شما خواهد بود و یا اینکه شما در این وزاتخانه باقی می‌مانید با خنده گفت: هر دو گزینه.

سردار دهقان در پاسخ به این نکته که شما طوری درباره این موضوع صحبت کردید که احتمال تغییرتان به ذهن متبادر شد؟ گفت: شما این طور فکر کنید.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *