حامی یک لحظه عاشق شو را در پایتخت طنین انداز می‌کند/ سابقه همکاری خواننده پاپ با زنده یاد بابک بیات و ناصر چشم آذر

14:00 - 09 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۴۰۲۰
حامی که در کارنامه هنری‌اش سابقه همکاری با زنده یاد بابک بیات وناصر چشم آذر را دارد، در کنسرت پیش روی خود آثاری از جمله " یک لحظه عاشق شو" را در پایتخت روی صحنه می‌برد.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ، حامی خواننده جوان موسیقی پاپ در جدیدترین سری اجراهای صحنه‌ای خود در سیزدهمین شب از مرداد ماه روی صحنه می رود.

این هنرمند در کنسرت تابستانی خود مجموعه‌ای از آثار پرطرفدارش را روی صحنه می‌برد که بیشتر این آثار از آلبوم‌های حامی انتخاب می‌شوند.

حامی

حامی این روزها آلبوم جدیدی را در دست تولید دارد و با اتمام مراحل ساخت ملودی، تنظیم و میکس و مسترینگ این اثر موسیقایی را روانه بازار می کند.

یکی از پرطرفدارترین آلبوم‌های منتشر شده از حامی، " یک لحظه عاشق شو" نام دارد که از 11 قطعه تشکیل شده است.

قطعه‌های این آلبوم را " یک لحظه عاشق شو" ، "گلایه‌ای نمی‌کنم"، "تقویم دست خودم نیست"، "خواب سیاه"، "با من حرف بزن"، "تماشایی"، "همچون سرو"، "دیوانگی"، "پرواز ممنوع "و "طلایه دار" تشکیل داده‌اند.

حامی در آلبوم " یک لحظه عاشق شو" قطعه "پرواز ممنوع" را به صورت دو صدایی با نیما مسیحا اجرا کرده است. در کارنامه هنری حامی سابقه همکاری با هنرمندان برجسته‌ای همچون زنده یاد بابک بیات و ناصر چشم آذر دیده می شود و این اساتید عرصه موسیقی، این خواننده پاپ را در زمره بهترین و کارآشناترین هنرمندان عرصه موسیقی قلمداد می‌کنند.

حامی

یکی از تک قطعه‌های پرطرفدار حامی، " غزل" نام دارد که ناصر چشم آذر آهنگسازی این اثر را بر عهده داشته و هر مرتبه اجرای آن در کنسرت‌های حامی با استقبال ویژه‌ای از سوی هواداران این هنرمند رو به رو می شود.

حامی 13 مرداد ساعت 19:00 در سالن میلاد نمایشگاه به اجرای برنامه می‌پردازد.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *