رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

برنی سندرز: تحریمهای جدید علیه ایران توافق هسته‌ای را به خطر می‌اندازد

13:05 - 06 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۳۲۵۸
نماینده دموکرات مجلس سنا آمریکا با رأی منفی به طرح تحریمی علیه ایران گفت که اعمال تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران توافق هسته‌ای را در معرض خطر قرار می‌دهد.

به گزارش گروه بین‌الملل ، «برنی‌سندرز» نماینده دموکرات مجلس سنا و از نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری اخیر آمریکا در خصوص تصویب تحریمهای جدید علیه ایران نوشت: من به شدت نگرانم که این تحریمها توافق هسته‌ای با ایران را در معرض خطر قرار دهد.


برنی‌ سندرز پس از تصویب طرح جامع تحریمهای جدید علیه ایران، روسیه، و کره‌شمالی در مجلس سنا آمریکا با تأکید بر اینکه قویا از اعمال تحریمها علیه روسیه و کره‌شمالی پشتیبانی می‌کند افزد: من به شدت نگران رویکرد کنونی دونالد ترامپ نسبت به ایران هستم.

سندرز


وی در ادامه تصریح کرد: پس از اظهارات ترامپ در خصوص اینکه از این پس گزارشهای مبنی بر پایبندی ایران به مفاد برجام را تأیید نخواهد کرد، نگرانم که تحریمهای جدید توافق هسته‌ای را در معرض خطر قرار دهد.


مجلس سنا آمریکا پس از مجلس نمایندگان این کشور پنج‌شنبه‌شب با اکثریت آراء یعنی با 98 رأی مثبت و تنها 2 رأی منفی طرح جامع تحریمهای جدید آمریکا علیه ایران، روسیه و کره‌شمالی را تصویب کرد.


برنی سندرز و رند پائول سناتور جمهوریخواه ایالت کنتاکی دو نفری بودند که به این طرح تحریمی علیه ایران رأی منفی دادند.


برچسب ها: برنی سندرز

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *