خوش صدا شوید/راحت‌ترین شیوه برای قتل سرطان / تهیه گوشی مورد علاقه والدین در ژاپن/شیوه ای راحت برای تبدیل ماشین شخصی به عروس

16:49 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۸۸۶
۲۸ توصیه برای «خوش‌صدا» شدن،یک میلیارد یورو برای سرمربی ولخرجی به نام گواردیولا،بانویی که «طاووس» پرورش می دهد، نوشیدنی قاتل سرطان و چربی‌سوز و ... از اخبار برگزیده فضای مجازی امروز است.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

۲۸ توصیه برای «خوش‌صدا» شدن

تسنیم:برای تقویت حنجره و خوش‌صدا شدن، تدابیر ویژه‌ای وجود دارد که رعایت آنها می‌تواند به افراد برای رسیدن به این هدف کمک کند، در ادامه برخی از این راه‌کارها آمده است:

رفع اخلاط بلغمی

تعدیل مزاج (طبایع چهار‌گانه)

حجامت مرتب سالانه دو یا سه مرتبه (حجامت عام و حجامت پشت زبان)

قرائت قرآن روزانه به‌صورت ترتیل یا مجلسی

تمرین مداحی روزانه حداقل نیم ساعت (خواندن در گام پایین و گام‌های بالا)

خواب به‌اندازه کافی

خوردن روزانه آب عسل

خوردن خرما

داروی کرنب طب اسلامی (صاف‌کننده صدا)

خوردن جرعه جرعه شیر گرم گاو

آویشن + بابونه + بادرنجبویه + چوب دارچین، به‌صورت چایی دم‌کرده میل شود

خوردن کباب برگ

مصرف گوشت گوسفندی

خوردن آب نخود پخته اگر نخود سیاه باشد بهتر است

غرغره کردن سرکه خانگی و نمک دریا

مصرف روغن زیتون و روغن حیوانی

مصرف نان جو سبوس‌دار و نان گندم سبوس‌دار

مصرف سویق کامل و سویق گندم

زدن نوره زرنیخ‌دار به بدن ‌(نوره‌های قدیمی)

زدن سرمه اثمد طب اسلامی به چشم‌ها (با پنبه آغشته به روغن زیتون به‌راحتی پاک می‌شود)

شستن دهان با پودر دندان طب اسلامی و چوب معروف به اراک و چوب درخت زیتون

مصرف 21 عدد مویز صبح ناشتا

در صورت زکام شدن چکاندن قطره روغن مرزنجوش طب اسلامی در بینی

رفع یبوست (داروی افتیمون طب اسلامی و داروی بسفایج طب اسلامی)

مصرف جوشانده برگ کاسنی

روغن‌مالی زیتون به کف پاها و چند قطره داخل ناف هر شب

بخور جوشانده آویشن و جوشانده مرزنجوش

نوشیدن آب‌جوش ولرم به‌صورت ناشتا

یک میلیارد یورو برای سرمربی ولخرجی به نام گواردیولا

 ‌ایسنا: ‌پپ گواردیولا، سرمربی‌ای است که همیشه بازیکنان جوان تیمش را حفظ می‌کند و به جذب آنها علاقه دارد. او به جوانان فرصت زیادی می‌دهد و با این حال در فصل نقل‌ و انتقالات همیشه فعال است. تیم‌هایی که سرمربی اسپانیایی در آن حضور داشته است مجبور شده اند برای جذب بازیکن مورد علاقه گواردیولا خرج‌های کلانی کنند. آخرین خرید منچستر سیتی این موضوع را نشان می‌دهد. باشگاه شهر منچستر برای جذب بنجامین مندی ۵۷ میلیون یورو هزینه کرد. از زمانی که گواردیولا وارد بارسلونا شد (تابستان ۲۰۰۸) تیم‌هایش نزدیک به یک میلیارد یورو برای جذب بازیکن هزینه کردند.

مندی پنجمین بازیکن این فصل برای تقویت تیم بود و باشگاه انگلیسی مجبور شد ۵۷ میلیون یورو به موناکو بدهد تا این بازیکن به گران‌ترین مدافع جهان تبدیل شود. مندی توانست رکورد جان استونز را که به تازگی به سیتی پیوسته است بشکند. باشگاه انگلیسی برای خرید این مدافع از اورتون ۵۵.۱ میلیون هزینه کرد. با این حال بازیکن پیشین موناکو تنها مدافعی نیست که در این تابستان با سیتی قرارداد امضا کرده است. هدف اصلی گواردیولا در این فصل تقویت خط دفاعی است و به همین خاطر پیش از مندی با بازیکنانی همچون کیل واکر و دنیلو قرارداد امضا کرد. سرمربی اسپانیایی برای تقویت این پست ۱۳۸ میلیون یورو هزینه کرد.

بیشترین هزینه برای خرید بازیکن

در ۹ فصلی که گواردیولا سرمربی بوده است بیشترین خرج را برای تیمش کرده است. سیتی تاکنون در این فصل ۲۴۰ میلیون هزینه کرده است. این رقم فاصله زیادی با زمان حضورش در بایرن مونیخ دارد. در دومین فصل حضورش (۲۰۱۴) باشگاه آلمانی ۵۳.۴ هزینه کرد. سرمربی اسپانیایی در سال ۲۰۰۸ تحول عظمیی در بارسلونا ایجاد و برای خرید بازیکنانی همچون دنی آلوس و کیتا ۹۶ میلیون یورو هزینه کرد.

۱۷ میلیون تا رکورد رئال مادرید در فصل ۱۰ – ۲۰۰۹

۲۴۰ میلیون خرجی که سیتی در این تابستان کرده است تنها ۱۷ میلیون با ۲۵۷ میلیون یورو مادرید در فصل ۱۰ – ۲۰۰۹ فاصله دارد (رکورد بیشترین خرج در یک فصل نقل‌ و انتقالات). مادرید در آن سال برای کریستیانو رونالدو ۹۶ میلیون یورو و کاکا ۶۵ میلیون یورو هزینه کرد.

بیشترین ولخرجی در سیتی

گواردیولا در دوران موفق مربیگری‌اش در سه تیم حضور داشته است؛ بارسلونا، بایرن مونیخ و منچسترسیتی تیم‌های تحت هدایت سرمربی اسپانیایی بودند که بیشترین خرج را در تیم سیتی انجام داده است. سیتی تاکنون در دو فصل حضور گواردیولا ۴۵۳ میلیون یورو خرج کرده است. در دوران حضور سرمربی اسپانیایی در بارسلونا (چهار فصل) این رقم به ۳۴۱ میلیون رسید اما در بایرن مونیخ در طول سه سال تنها ۲۰۳.۹ میلیون هزینه شد.

دفاع، گزینه اصلی

با وجود این که تیم‌های گواردیولا تهاجمی هستند سرمربی اسپانیایی اکنون ترجیح می‌دهد برای مدافع هزینه کند. او در این ۹ سال برای مهاجمان ۳۸۲ میلیون خرج کرده است. این‌ در حالی است که برای خط دفاع و دروازه ‌۴۳۶.۴ میلیون هزینه کرده است (۶۹.۶ دروازه‌بان و ۳۶۶.۸ دفاع). این موضوع در خریدهای اخیر سیتی کاملا آشکار است. مندی، واکر و دنیلو اخیرا به تیم انگلیسی پیوستند. به نظر می‌رسد سرمربی اسپانیایی کمترین نگرانی را برای میانه میدان دارد. او تنها برای این پست ۱۸۰ میلیون هزینه کرده است.

زلاتان ایبراهیموویچ، گران‌ترین بازیکن

گران‌ترین بازیکن در فهرست گواردیولا، ایبراهیموویچ است. بارسا برای خرید مهاجم سوئدی ۶۹.۵ میلیون در سال ۲۰۰۹ هزینه کرد. سپس پنج بازیکن از سیتی گران‌ترین به حساب می‌آیند که مندی در راس آنها قرار دارد. گرانترین خرید بایرن ماریو گوتسه بود که برای این انتقال ۳۷ میلیون یورو در سال ۲۰۱۳ هزینه کرد.

بانویی که «طاووس» پرورش می دهد/ کسب و کاری برای عاشقان پرنده

مهر: پرورش طاووس به‌عنوان یکی از زیباترین مخلوقات خدا، شغلی جذاب و سودآور است که می‌توان آن را با سرمایه‌ای اندک شروع کرد.

خانم معصومه بابایی یکی از فعالان اقتصادی موفق مازندران است، پس از سال‌ها تولید و فروش موفق قرقاول، حالا پرورش طاووس را هم به سبک خودش در دستور کار دارد. بابایی فعالیت تولیدی را از ۱۳ سال قبل در قالب تعاونی شرکت تعاونی قرقاول سرای نیآزند شمال با پرورش قرقاول شروع کرده است.

شروع تولید در آستانه بازنشستگی

وی درباره ورود به عرصه تولید می‌گوید: «شوهرم درحالی‌که ۵ سال تا بازنشستگی از شغل دولتی فاصله داشت، یک روزبه من گفت که علاقه‌مند به راه‌اندازی یک کسب‌وکار جدید است و پرورش قرقاول را دوست دارد، در آن مقطع تعدادی از فرزندان و اعضای خانواده‌ام باوجود برخورداری از تحصیلات مناسب بیکار بودند، به همین دلیل تصمیم گرفتیم کار تولید را به‌صورت تعاونی دنبال کنیم تا از مزایای تعاونی نظیر معافیت مالیاتی و ... بهره‌مند شویم.»

این فعال اقتصاد مقاومتی می‌افزاید: «پرورش قرقاول را از یک محوطه ۵۰ متری آغاز کردیم، همسرم هرروز از ساعت ۶ تا ۷ صبح در کارگاه فعالیت می‌کرد و سپس راهی محل کار می‌شد، از این ساعت به بعد اداره کارگاه بر عهده من بود، حضور بیشتر من در مزرعه موجب شد تا به‌مرور بار اصلی و محوری اداره کارگاه روی دوش من قرار بگیرد. ابعاد کار با تلاش اعضای خانواده به‌مرور توسعه پیدا کرد و نه‌تنها از استان‌های مختلف کشور سفارش قرقاول گرفتیم، بلکه توانستیم به ارمنستان، تاجیکستان و عراق قرقاول صادر کنیم.»

پرورش طاووس

در کارنامه معصومه بابایی فعالیت به‌عنوان فرمانده پایگاه بسیج هم دیده می‌شود و او با برگزاری کلاس‌های گوناگون برای اعضای پایگاه‌های بسیج در مازندران کوشیده است تا فوت‌وفن‌های خوداشتغالی و پرورش کبک را به همگان آموزش دهد. تعاونی قرقاول سرای نیآزند شمال در حال حاضر زمینی به وسعت ۷۰۰ مترمربع در اختیار دارد و برای ۷ نفر اشتغال‌زایی کرده است.

باوجود رضایت خانم بابایی از درآمد حاصل از پرورش قرقاول، فعالیت او به همین حوزه محدود نمانده است. پرورش طاووس‌های زیبا وزینتی، عرصه جدیدی است که او پیش روی خود گشوده است. او می‌گوید: «برای تکثیر طاووس و جوجه گرفتن از تخم‌های نطفه‌دار آن‌ها، ناگزیر شدم از بوقلمون کمک بگیرم و همین مسئله موجب شد که پرورش بوقلمون هم یک عرصه جدید برای فعالیت من باشد. تخم نطفه‌دار طاووس‌ها را زیر بوقلمون‌های کرچ قرار می‌دهیم و آن‌ها به‌خوبی جوجه‌های طاووس را به دنیا می‌آورند. در حال حاضر هر عدد جوجه طاووس را به قیمت ۳۰۰ هزار تومان می‌فروشم. قیمت هر عدد کبک هم حداقل ۱۰۰ هزار تومان است.»

عرصه بکر پرورش طاووس

طاووس‌ها، نژادها و رنگ و لعاب‌های مختلفی دارند، سروکار داشتن با این پرندگان زیبا، نیازمند برخورداری از اطلاعات کافی است. در قدم اول باید بدانیم که یک مزرعه با چه امکاناتی می‌تواند لانه طاووس‌ها باشد. البته یک مزرعه پرورش طاووس، امکانات عجیب‌وغریبی نمی‌خواهد. اگر در زمین آب کافی و سالم برای این حیوانات فراهم باشد، لانه طاووس‌ها را می‌توان همان‌جا بنا کرد به شرطی که دورتادور آن را کاملاً محصور شود تا پرندگان از این محیط بیرون نروند. بعدازآن، زمین را باید به قسمت‌های مختلف با اندازه‌های سه متر در سه متر تقسیم‌بندی و برای هر جفت طاووس، یک لانه سقف دار تهیه شود.

طاووس‌ها نیاز به راه رفتن و جنب‌وجوش دارند و نمی‌شود آن‌ها را در یک محیط کوچک زندانی کرد. بنابراین برای تعیین اندازه زمین موردنیاز باید در قدم اول تعداد پرندگان مشخص شود. متراژ زمین بیش از هر چیز به تعداد پرندگان بستگی دارد و هر چه این تعداد بیشتر باشد به همان نسبت هم زمین بیشتری موردنیاز است. برای ۳۵ جفت طاووس تقریباً ۵۰۰ مترمربع زمین موردنیاز است.

در همه جای ایران می‌توان طاووس پرورش داد

برای طاووس‌ها فرقی نمی‌کند که کجا زندگی کنند، در هر نقطه از کشورمان می‌شود این حیوانات را پرورش داد به شرطی که محیط دل‌باز و باب میلشان فراهم شود. بعدازآن که مزرعه پرورش پرنده با اندازه و امکانات لازم تهیه شد، نوبت به خرید پرنده‌ها می‌رسد. برای خرید پرنده مولد باید در نظر داشته باشیم که طاووس، پرنده‌ای ایرانی نیست، برای همین بهتر است یک جفت از کشورهایی که درزمینهٔ پرورش این پرنده سابقه‌دارند وارد شود. پس‌ازآن پرنده‌ها، زادوولد می‌کند و طاووس‌ها زیاد می‌شوند. دقیقاً از همین زمان کسب‌وکار جان می‌گیرد و گسترش پیدا می‌کند.

البته واردکردن طاووس سختی‌های خاص خودش را دارد چراکه هر نژاد را باید از یک کشور به‌صورت جداگانه وارد کرد. اما همیشه در هر کاری یک‌راه میان‌بر وجود دارد. در پرورش طاووس هم راه میانبر، واردکردن از ترکیه است.

سود پرورش طاووس چقدر است؟!

مجوز پرورش طاووس به‌عنوان یک پرنده زینتی باید از سازمان جهاد کشاورزی اخذ شود. این مرحله از کار چندان پیچیده نیست. اگر شرایط تعیین‌شده مانند مکان موردنظر، تجهیزات و نوع پرنده را برای پرورش طاووس تأمین شود در کمتر از یک ماه مجوز صادر می‌شود.

طبق برآوردهای اصولی، جمع هزینه نگهداری از هر جفت طاووس، بدون در نظر گرفتن هزینه اولیه برای خرید یا اجاره زمین، ۲۵۰ هزار تومان در سال است. این در حالی است که قیمت هر عدد طاووس بالغ معمولی حداقل ۱ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است. با این حساب فروش طاووس و پرهایش شغلی بسیار سودآور است.

 نوشیدنی قاتل سرطان و چربی‌سوز+ دستورالعمل

باشگاه خبرنگاران جوان: اگر بدن شما نیز انرژى و توان خود را از دست داده و سیستم گوارش شما به خوبى عمل نمى کند، نیاز به احیاى توان و قدرت بدنتان براى فعالیت و کارهاى روزانه دارید و ما به شما یک نوشیدنى طبیعى سبز معرفى مى کنیم که خواص زیادى براى سلامت بدن دارد.

با نوشیدن این نوشیدنى طبیعى سیستم گوارشی شما در حال استراحت قرار مى گیرد و شاهد بهبود جذب و دفع در بدنتان هستید همچنین با بهبود علمکرد دستگاه گوارش وزن شما کاهش پیدا کرده و انرژى و توان از دست رفته خود را باز مى یابید.

این نوشیدنى طبیعی سبز بدون چربی و پر از عطر و طعم است و دارای فواید دیگر بسیارى براى سلامت بدن است.

 برخى خواص معجزه آساى نوشيدنى سبز لاغرى

اين نوشيدنى حاوى آنتی اکسیدان های متعددی از قبیل ویتامین C و بتا کاروتن است و خواص ضد سرطانى بالايى دارد.

به دلیل محتوای بالاى آب و فیبر در اين نوشيدنى سلامت سيستم گوارشی شما تضمين شده وتقويت كننده عملكرد معده و روده محسوب مى شود.

اين نوشيدنى به دليل مبارزه با التهاب هاى بدن خاصيت خنک کنندگى دارد و علاوه بر خاصيت درمانى ضد التهاب مثل كولر طبيعى موجب خنكى بدن از درون مى شود.

علاوه بر اين ها با نوشيدن نوشيدنى سبز به سرعت خون شما تصفیه کننده و از سموم پاک مى شود.

اين نوشيدنى سبز یک محرک طبیعی براى مغز بوده و باعث تقویت عملكرد آن می شود.

دستور العمل نوشيدنى لاغرى ضد سرطان

يك عدد خیار
يك فنجان اسفناج
يك فنجان ریحان
2 عدد سیب سبز
يك عدد ليمو ترش
½ فنجان نعناع
ریشه زنجبیل يك بند انگشت

براى تهيه اين نوشيدنى كافى است به كمك آبميوه گيرى يا غذاساز آب مواد تشكيل دهنده آن را بگيريد و با نوشيدن آن از خواص معجزه آساى اين نوشيدنى سبز بهره مند شويد.

 چگونه از خودروی شخصی یک ماشین عروس آبرومند بسازیم؟!

امروزه بسیاری از موسسات اتومبیل کرایه خودروها را با قیمت‌های مختلف برای ماشین عروس کرایه می‌دهند؛عروس و داماد با توجه به میل شخصی خود می‌توانند طیف وسیعی از خودروهای وارداتی کوپه، کروک، سدان‌های تشریفاتی، شاسی‌بلند‌ها و خودروهای تاریخی را انتخاب کرده و با قرار دادن چک تضمین به مبلغ خودرو، آن را در اختیار بگیرند.

در عین حال موسسات اتومبیل کرایه خودروها را با راننده به مبلغی ارزان‌تر از خودروهای بدون راننده در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. همچنین باید توجه داشته باید که خودروهای تاریخی تنها با حضور راننده کرایه داده‌ می‌شوند و برخی موسسات، همراه خودروهای گران‌قیمت بدون راننده، اتومبیلی را برای همراهی با شما تا پایان مراسم روانه می‌کنند! این نکته را هم بخاطر بسپارید که برخی از این خودرو، از میان تصادفی‌ها و معیوب‌ها انتخاب شده و دستی بر سر و روی آن‌ها می‌کشند و برای اجاره دهنده، خرید اتومبیل نو و سالم برای کرایه دادن به صرفه نیست.

موسسات اتومبیل کرایه در شهر تهران، خودروها را از ساعتی 30 هزار تومان تا ساعتی 500 هزار تومان در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند و با یک حساب سرانگشتی ساده برای سوار شدن بر یک خودروی لوکس برند پورشه یا مر‌سدس‌بنز در روز عروسی چیزی در حدود 3-4 میلیون‌تومان برای شما آب می‌خورد.

اما با توجه به مسائلی که عنوان شد، بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند تا خودروی شخصی‌شان را ماشین‌عروس کنند. البته شاید برخی فکر کنند در این دوره و زمانه این کار بی‌کلاسی است و ترجیح دهند تا یک پورشه 911 روباز کرایه کنند، اما برخی هم عقیده دارند که بهتر است در ابتدای زندگی علاوه بر صرفه‌جویی در هزینه‌ها، نقش یک پولدار بنز سوار را در فیلم عروسی بازی نکنند! و به قابیلت‌های خود متکی باشند.

در هر صورت اگر قصد دارید که از وسیله‌ نقلیه شخصی استفاده کنید، ابتدا به ساکن به یک مرکز صافکاری-نقاشی مراجعه کنید تا روی خودروی شما عمل پولیش و لکه گیری انجام گیرد؛ از وی بخواهید که خط و خش ها را تا آنجا که ممکن است با سمباده نرم و آب که به آن پوساب اطلاق می‌شود برطرف کرده و پس از آن از پولیش استفاده نماید. دقت داشته باشید که این عمل مستلزم مهارت است، اما اگر خودتان میل داشته باشید با کمی حوصله می‌توانید انجام دهید. همچنین بعد از آن باید از پولیش نرم استفاده گردد تا رنگ از مات بوده بر اثر سمباده زدن خارج شده و اصطلاحاً براق شود.

پس از آن باید مقداری از رنگ مشابه با رنگ خودرو را با نوک گوش پاک‌کن با دقت و حوصله بر روی نقاطی کشیده شود که رنگ خود را بر اثر پریدن سنگ یا برخورد اجسام نوک تیز از دست داده‌اند.

بعد از اینکه اینگونه خط و خش‌ها برطرف شد نوبت به کارواش و نظافت خودرو می‌رسد. سپس از یک واکس مرغوب بدنه برای درخشش خودرو در روز مراسم استفاده باید کرد و باید با دقت کل بدنه را واکسی کرد! در این هنگام از واکس لاستیک‌ها هم نباید غافل شد.

اگر گل‌ فروشی دارای پارکینگ است بهتر است از روز قبل خودرو را به پارکینگ آن‌ها بسپارید، اما اگر خودرو را صبح روز مراسم به گل فروشی می‌سپارید حتماً از آن در پارکینگ سرپوشیده نگهداری کنید.

برای انتخاب گل باید دقت کنید که در چه فصلی بسر می برید و با توجه به آن گل‌ها را انتخاب کرده و در این راه از مشورت‌های گل فروشی بهره‌مند شود. مثلاً برای فصل تابستان باید از گلی استفاده شود که در هوای گرم دوام داشته و پلاسیده نشود. همچنین دقت داشته باید که در هنگام توقف در کنار آتلیه یا باغ و ... حتماً خودرو را در سایه پارک کنید.

البته قانون خاصی ندارد، اما معمولاً رنگ گل‌های ماشین عروس را مشابه با دسته گل عروس انتخاب می‌کنند. همچنین باید با دقت رنگی را انتخاب کنید که در تضاد با رنگ خودروی شما باشد تا اصطلاحاً گل‌ها خود را بهتر نشان دهد. پیشنهاد می‌شود مثلاً برای خودروی سفید بهتر است از گل‌های صورتی، قرمز و بنفش استفاده کنیم و برای خودرو قهوه‌ای یا مشکی از گل سفید با ترکیب کوچکی از گل‌ قرمز. البته بسیاری افراد معتقدند که برای عروسی تنها ماشین سفید و گل سفید نیاز است. در هر صورت این قانون سلیقه شماست که حکمرانی می‌کند!

در هنگام تردد با خودروی گل زده باید دقت کنید سرعت شما از حد 30 - 40 کیلومتر بیشتر نشود زیرا وزش باد به گل‌ها آسیب می‌رساند.

در پایان این نکته را باید یادآور شویم که استفاده از طرح‌ها مختلف برای چینش گل کاملاً به سلیقه‌ شما بستگی دارد و تابع قانون خاصی نیست.

 موبایل ژاپنی‌ها ساعت ۲۲ قفل می شود!

یک تهیه کننده سرویس موبایل در ژاپن تلفن هوشمندی ساخته که فقط در ساعات روز کار می کند! عرضه این موبایل تلاشی برای محدود کردن مدت زمانی است که دانش آموزان مدارس ابتدایی برای موبایل صرف می کنند.

شرکت Tone Mobile Inc این موبایل را می سازد که Tone m۱۷ نام گرفته است.

این موبایل در حقیقت پاسخی به تقاضای والدین برای تلفن هوشمندی است که بتوانند طی روز با فرزندانشان در ارتباط باشند اما تمایلی ندارند این دستگاه آنها را به خود مشغول کند.

Tone m۱۷ به طور خودکار برای کاربران ۱۲ ساله و کمتر بین ساعت ۲۲ شب تا ۶ صبح قفل می شود. البته والدین می توانند تنظیمات موبایل را تغییر دهند.

علاوه بر آن موبایل مجهز به قابلیت محدودیت دسترسی به اپلیکیشن های مختلف مانند برنامه پیام رسان لاین است. همچنین این دستگاه هنگام ورود کاربر به اماکنی مشخص شده (مانند مدرسه) غیر قابل استفاده می شود.

Tone m۱۷ در ماه آگوست و به قیمت ۳۴۸۰۰ هزار ین عرضه می شود.

 

 

 

 
 : انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

 

 

 

 

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *