راه اندازی خزانه داری کل در دانشگاه آزاد

12:45 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۸۱۰
دسته بندی: جامعه ، عمومی
رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد گفت: براساس اساسنامه این دانشگاه، باید خزانه داری کل ایجاد شده تا مدیریت دانشگاه بتواند به صورت آنلاین امور مالی را رصد کند.

راه اندازی خزانه داری کل در دانشگاه آزادبه گزارش گروه جامعه ، علی اکبر ولایتی در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به چگونگی و نحوه اجرای طرح‌های درآمدزا در جلسه گذشته شورای اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: جلسات شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه با هدف طراحی نقشه راه استراتژیک برای کاهش وابستگی به درآمد‌های شهریه‌ای و ایجاد درآمد‌های پایدار در سطح عالی برگزار می‌شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته در امور عمرانی و ایجاد شهرک‌های شفا (فناوری آزاد) افزود: توسعه این شهرک‌ها راه حل مناسبی برای افزایش درآمد‌های دانشگاه در چارچوب اقتصاد دانش بنیان به شمار می‌رود.

رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد با ارائه پیشنهادی درخصوص اضافه شدن کاربری سلامت به شهرک‌های شفا اظهار داشت: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشور‌های توسعه یافته، ایجاد شهرک‌های سلامت مورد توجه قرار دارد، پیشنهاد می‌شود بحث سلامت نیز به کاربری‌های شهرک شفا اضافه شود.

ولایتی خاطرنشان کرد: براساس اساسنامه این دانشگاه، باید خزانه داری کل ایجاد شده تا مدیریت دانشگاه بتواند به صورت آنلاین امور مالی را رصد کند.

وی با تاکید بر همکاری همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی با دولت، گفت: این دانشگاه بنا دارد با دولت در پروژه‌های مختلف علمی، پژوهشی و عمرانی نهایت تعامل و همکاری را داشته باشد.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *