تهیه و تدوین کتاب « نه به اعتیاد- آری، به زندگی» توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی

9:56 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۶۵۷
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی از استقبال دانش آموزان تبریزی از کتاب «نه به اعتیاد- آری، به زندگی» خبر داد.

به گزارش گروه حقوقی و قضایی ، به نقل از روابط عمومی دادگستری آذربایجان شرقی، رضا مسعودی فر گفت: در راستای توانمندسازی و ارتقاء آگاهی‌های عمومی دانش آموزان درباره آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد، کتاب با موضوع «نه به اعتیاد- آری، به زندگی» در اداره پیشگیری‌های فرهنگی، اجتماعی معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تدوین و جهت توزیع و برگزاری مسابقه به اداره کل آموزش و پرورش استان ارسال شد.


وی افزود: پس از توزیع کتاب مذکور در مدارس متوسطه اول نواحی پنجگانه کلانشهر تبریز، بیش از ۲۰۰۰ نفر از دانش آموزان تبریزی پس از دریافت و مطالعه کتاب، در مسابقه کتابخوانی که به همین منظور برگزار شد شرکت کردند که نشان از استقبال و علاقه دانش آموزان به کسب آگاهی درباره آسیب‌های اجتماعی است.


معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان آذربایجان شرقی تهیه، تولید و انتشار بروشور و کتابچه با موضوعات پیشگیرانه و جرایم اولویتی را از جمله برنامه گسترش آگاهی‌های عمومی و اصلاح نگرش و مسئولیت پذیری اجتماعی توسط معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان عنوان کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *