مجلس نمایندگان آمریکا تحریم‌های جامع ضد ایرانی را با اکثریت آرا تصویب کرد+فیلم

8:00 - 04 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۵۹۲
مجلس نمایندگان آمریکا روز سه‌شنبه با 419 رأی موافق و تنها 3 رأی مخالف طرح تحریمی علیه ایران، روسیه و ایران را تصویب کردند.

کنگره آمریکابه گزارش گروه بین‌الملل ، مجلس نمایندگان آمریکا با اکثریت آراء طرح تحریمی علیه ایران، روسیه ، و ایران را تصویب کردند.


نمایندگان کنگره آمریکا در روز سه‌شنبه با 419 رأی موافق و تنها 3 رأی مخالف بسته تحریمی علیه سه کشور ایران، روسیه و کره‌شمالی را تصویب کردند.


«اِد رویس» رئیس امور خارجی مجلس نمایندگان درست لحظاتی پس از تصویب این طرح با رأی اکثریت نمایندگان مجلس آمریکا گفت: این طرح قوی و حمایت نمایندگان دو حزب را با خود دارد که امیدواریم اهرم فشار سیاسی و اقتصادی آمریکا (در برخورد با کشورهای ایران، روسیه، و کره‌شمالی) را افزایش دهد.

 

در این رابطه: فیلم تصویب تحریم‎های جدید علیه ایران

 

«پل رایان» رئیس مجلس تمایندگان آمریکا نیز در واکنش به این رأی قاطع کنگره به تحریمهای ضد ایران، روسیه و کره‌شمالی ضمن بیان اینکه کنگره می‌بایست علیه این «بازیگران بد» اقداماتی انجام می‌داد اظهار کرد: کار ما در کنگره این است که این کشورها را مسئولیت‌پذیر کنیم.


وی با اشاره به اینکه این بسته تحریمی گسترده‌ترین بسته تحریمی تاریخ است افزود: تحریمهای جدید بیشترین فشار را به خطرناک‌ترین دشمنان ما اعمال می‌کنند تا امنیت آمریکا تأمین شود.

«الیوت اِنگِل» نماینده ارشد دموکراتها در کنگره آمریکا با تأکید بر اینکه تا هنگامی که این طرح به قانون تبدیل نشده ما کار خود را انجام نداده‌ایم مدعی شد که این طرح جامع تحریمی علیه ایران، روسیه و کره‌شمالی برای امنیت آمریکا بسیار حیاتی است.


وی درباره این طرح تحریمی ادامه داد که این طرح جامع چیزی بسیار بیش از ارسال پیام به ایران، روسیه و کره‌شمالی است، اعمال این تحریمهای گسترده بهای سنگینی است که آنها برای رفتار ثبات‌زدای خود می‌پردازند.

طرح جامع تحریمی که مجلس نمایندگان روز سه‌شنبه تصویب کرده برای اینکه به قانون تبدیل شود باید دوباره به مجلس سنا برود و پس از تصویب‌شدن دونالد ترامپ نیز باید آن را امضاء کند.

[video src='https://www.mizan.news/wp-content/uploads/2022/01/01']

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *