کاش چپ و راست نمی‌شدیم؛ جریانات سیاسی کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده/ دفاع از حرم عترت تا حرم الهی

13:21 - 03 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۲۳۷۸
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کانال تلگرامش نوشت: چند روز پیش خبرنگاری از من پرسید: شما اصلاح طلب هستید یا اصول‌گرا و یا طرفدار اعتدال؟ در پاسخ گفتم: هیچ کدام؛ من علاقه‌مندم همان جوان اوایل انقلاب باشم.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی ، رسانه‌ها در فضای خبری روزانه خود اخبار اختصاصی و عمومی مختلفی را منتشر می‌کنند که این اخبار بعضا فقط در یک رسانه منتشر شده است. گروه فضای مجازی در نظر دارد هر روز اخبار منتخب فضای مجازی را از سایت‌ها و خبرگزاری‌ها و حتی کانال‌های تلگرامی مختلف جمع‌آوری کرده و در قالب یک بسته خبری منتشر کند. در این بسته همه خبر‌ها و آیتم‌ها با ذکر منبع منتشر می‌شوند و انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست.

کاش چپ و راست نمی‌شدیم

حسن قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در کانال تلگرامش نوشت: چند روز پیش خبرنگاری از من پرسید: شما اصلاح طلب هستید یا اصول‌گرا و یا طرفدار اعتدال؟ در پاسخ گفتم: هیچ کدام؛ من علاقه‌مندم همان جوان اوایل انقلاب باشم؛ زمانی که این جناح بندی‌ها و چپ و راست‌ها نبود و همه همدل و همزبان برای کشور عزیزمان ایران و تحقق آرزو‌های شهیدان صادقانه کار می‌کردیم. این آرزوی قلبی من بوده و هست که همه ما ایرانیان با هم و در کنار هم باشیم؛ در وزارت بهداشت نیز سعی کردم همین‌گونه عمل کنم.‌ای کاش هیچ‌گاه درگیر مرزبندی‌های جناحی که گاهی موجب بی‌اخلاقی هم می‌شود، نمی‌شدیم و‌ای کاش دوباره به روز‌ها و سال‌های اول انقلاب بازگردیم؛ روز‌هایی که همه چیز رنگ اخلاص و جلوه‌ای خدایی داشت. طی روز‌های اخیر رخداد جالب توجهی برایم پیش آمد و آن اینکه چشم‌های دو دوست قدیمی و از نام‌آوران عرصه سیاست، دکتر عارف و دکتر حداد عادل را همزمان معاینه کردم؛ مشخص شد چشم راست دکتر عارف و چشم چپ دکتر حداد تار می‌بیند و هر دو به جراحی نیاز دارند. به طنز به آن دو بزرگوار گفتم، مشکل جدی کشور در معاینه چشم پزشکی شما بروز و ظهور کرده است! و توضیح دادم که جریانات سیاسی، به‌واقع خود و کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده‌اند. تجربه سی و هشت سال گذشته نشان داده برای پیشرفت، نیاز به همه امکانات و سرمایه‌های کشور داریم؛ چپ و راست و میانه باید دست به دست هم دهند تا مشکلات حل شود و در شرایط امروز جهان و منطقه، این نیاز بیش از همیشه محسوس است. امیدوارم با روشن شدن چشم راست جناب عارف و چشم چپ جناب حدادعادل، چپی‌ها و راستی‌ها بیش‌تر به افق‌های دور توجه نمایند؛ دوستان و دشمنان کشور را دقیق‌تر رصد کنند؛ زیبایی‌ها را بیشتر ببینند و به‌جای فرصت‌های کوتاه مدت جناحی به منافع بلند مدت ملی و آرمان‌های بلندی بیندیشند که برای تحقق آن‌ها خون‌های عزیزی ریخته و جان‌های شیرینی تقدیم شده است. در پایان از دکتر عارف و دکتر حدادعادل سپاسگزارم که اجازه دادند برای این مطلب از عکس‌های‌شان استفاده کنم.

کاش چپ و راست نمی‌شدیم؛ جریانات سیاسی کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده/ دفاع از حرم عترت تا حرم الهی

تبریک محسن رضایی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)

محسن رضایی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) و روز دختر پستی از سخنان پیامبر اکرم (ص) در کانال تلگرامش منتشر کرد.

کاش چپ و راست نمی‌شدیم؛ جریانات سیاسی کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده/ دفاع از حرم عترت تا حرم الهی

دفاع از حرم عترت تا حرم الهی

رضا سراج: دفاع از حرم تبدیل به فرهنگ مسلمانان اعم از شیعه و سنی شده است. پس از آنکه فرهنگ دفاع از حرم اهل بیت عترت در شیعیان لبنانی، عراقی، افغانستانی، پاکستانی، سوری و ایرانی به منصه ظهور رسید؛ اکنون شاهد شکل گرفتن فرهنگ دفاع از حرم قدس شریف در میان فلسطینیان می‌باشیم. در چند روز اخیر شش جوان سنی فلسطینی که نام تمامی آن‌ها محمد بوده در دفاع از حرم مسجدالاقصی (اولین قبله مسلمانان) توسط صهیونیست‌ها به شهادت رسیده‌اند.

کاش چپ و راست نمی‌شدیم؛ جریانات سیاسی کشور را از نعمت بینایی متوازن محروم کرده/ دفاع از حرم عترت تا حرم الهی



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *