انهدام باند سارقان نوجوان در قم/ استفاده سر دسته باند از پسر 13 ساله اش برای سرقت

10:31 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۶۴
دسته بندی: جامعه ، عمومی
فرمانده انتظامي شهرستان قم از انهدام باند سارقان نوجوان به سرکردگي يک زنداني و اعتراف متهمان به 20 فقره سرقت دوچرخه در قم خبر داد .

انهدام باند سارقان نوجوان در قم/ استفاده سر دسته باند از پسر 13 ساله اش برای سرقتبه گزارش گروه جامعه ،سرهنگ هادی دیده ور، اظهارداشت: در پی افزایش سرقت دوچرخه در قم موضوع در دستور کار مأموران کلانتری ۱۵ فرماندهی انتظامی شهرستان قم قرار گرفت.


به گفته وی در ادامه مأموران با بررسی جغرافیای جرم و گشت زنی نامحسوس در محل‌های مورد نظر، سه نوجوان را حین سرقت یک دستگاه دوچرخه دستگیر کردند.


فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: این افراد در اظهارات خود اعلام کردند برای فردی کار می‌کنند که هر دوچرخه مسروقه را ۲۰ هزار تومان خریداری می‌کند.


سرهنگ دیده ور گفت: در ادامه پس از بررسی سوابق خریدار دوچرخه‌های مسروقه مشخص شد وی یک زندانی و به تازگی با قید سند آزاد شده که بلافاصله دستگیری متهم در دستور کار مأموران این کلانتری قرار گرفت.


فرمانده انتظامی شهرستان قم افزود: متهم که حتی از پسر ۱۳ ساله اش نیز برای سرقت دوچرخه استفاده می‌کرد، در اقدامی غافلگیرانه دستگیر شد.


سرهنگ دیده ور گفت: متهمان سرانجام به ۲۰ فقره سرقت دوچرخه در قم اعتراف و نهایتاً جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *