رییس اجراییه دولت افغانستان: انتخابات آینده "افغانستان" اعتماد از دست رفته مردم را باز می‌گرداند

22:40 - 02 مرداد 1396
کد خبر: ۳۳۱۹۴۲
عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی در مراسم افتتاح پارلمان جوانان افغانستان، گفت: انتخابات آینده پارلمانی و ریاست جمهوری آینده افغانستان شفاف خواهد بود و اعتماد از دست رفته مردم را دوباره جلب خواهد کرد.

به گزارش سرویس بین الملل عبدالله عبدالله رییس اجراییه دولت وحدت ملی افغانستان در مراسم افتتاح پارلمان جوانان افغانستان تأکید کرد که سیاسیون باید مراقب اقدامات و رفتار‌های خود باشند.

عبدالله با اشاره به کودتای داوودخان گفت: به نیت نیک داوود خان شک نداریم، اما کودتا صورت گرفت و ما سختی‌های این کودتا را تا حالا می‌کشیم پس سیاسیون کشور تمام راه‌ها را پیش رو دارند، ولی اگر عواقب گفتار و عملکرد خود را نسنجند، امکان دارد که یک اقدام ناسنجیده سبب برهم زدن اوضاع کشور شود.

وی خاطرنشان کرد: افغانستان با چالش‌های بزرگی مواجه است و سیاستمداران درون و بیرون دولتی مسوولیت یکسان و بالاتر از آرمان‌های شخصی دارند، به ویژه در شرایطی کنونی کشور که بسیار حساس است.

رییس اجراییه دولت افغانستان خطاب به اعضای پارلمان جوانان افغانستان گفت: تفرقه و نفاق درخت تنومند افغانستان را ضعیف می‌سازد؛ جوانان فرصت دارند تا اشتباهات گذشته را تکرار نکرده و آینده را بسازند.

وی در این نشست تاکید کرد: انتخابات آینده ریاست جمهوری مطابق قانون به وقت و زمان اعلام شده بدون تاخیر برگزار خواهد شد.

عبدالله تاکید کرد: انتخابات‌های آینده پارلمانی و ریاست جمهوری شفاف خواهد بود و اعتماد از دست رفته مردم را دوباره جلب خواهد کرد.
/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *