عسگری طلایی شد/ گنج‌زاده به نقره سنگین وزن آسیا رسید

18:41 - 25 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۴۲۰
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
در روزی که بهمن عگسری مدال طلای وزن ۷۵-کیلوگرم رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا را از آن خود کرد، سجاد گنج‌زاده نیز مدال نقره سنگین وزن این رقابت‌ها را به دست آورد.

به گزارش گروه ورزشی و به نقل از سایت رسمی فدراسیون کاراته، در فینال وزن 75-کیلوگرم رقابت‌های کاراته قهرمانی آسیا، بهمن عسگری به مصاف چو سون از چین تایپه رفت و با نتیجه یک بر صفر پیروز شد و به مدال طلای این وزن دست پیدا کرد.

عسگری دور اول 8 بر صفر غفران زوخیدوف از ازبکستان، دارنده مدال بازی‌های آسیایی اینچئون را برد. او در مبارزه دوم وای لی از هنگ‌کنگ را یک بر صفر شکست داد. وای لی نایب قهرمانی بازی‌های آسیایی و قهرمانی دانشجویان جهان را در کارنامه دارد.

عسگری در سومین دیدار به مصاف شارمندران راگونتان از مالزی رفت و پس از تساوی 3 بر 3 با قانون سنشو، برنده مبارزه شد و به فینال راه یافت.

همچنین در فینال وزن 84+کیلوگرم سجاد گنج‌زاده مقابل طارق حمدی عربستانی قرار گرفت و با نتیجه 4 بر صفر شکست خورد و به مدال نقره چهاردهمین دوره رقابت‌های قهرمانی آسیا در قزاقستان رسید.

او ابتدا موفق شد لائو وای ازهنگ کنگ را با نتیجه 5 بر صفر از پیش رو بردارد. در ادامه نیکلا کابوش از اردن را 2 بر صفر برد و سپس مقابل کیت لو از ماکائو 3 بر صفر پیروز شد و به فینال راه یافته بود.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *