بلندپروازى جوانان سوژه سريال جديد فریدون جيرانى/خفه‌گی با یک ماه تعویق آبان ماه اکران می‌شود

8:00 - 27 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۳۹۸
کارگردان فیلم "پل چوبی" گفت: در ابتدا قرار بود "خفه‌گی" انتهای شهریور و یا اوایل مهر ماه اکران شود اما اکران آن تا اواخر آبان ماه امسال به تعویق افتاد.

فریدون جیرانی کارگردان سینما و تلویزیون در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی ، درخصوص آخرین مراحل ساخت سریال "پاییز تنهایی" گفت: در حال حاضر همه تمرکز ما روی نگارش فیلمنامه بوده و اتفاقات پس از پایان آن رقم خواهد خورد. سعی داریم در نگارش فیلمنامه با دقت و فکر زیاد عمل کنیم و به احتمال فراوان در ماه آتی خبرهای بیشتری در مورد این سریال بشنوید.

وی درباره مضمون این سریال افزود: این سریال به جوانان پرداخته و موضوع بلند پروازی برخی از آنها را روایت می‌کند. هنوز در مورد اینکه پاییز تنهایی در چه زمانی و کجا پخش شود تصمیمی گرفته نشده و در حال برنامه ریزی هستیم.

کارگردان فیلم "پل چوبی" با اشاره به تعویق در زمان اکران فیلم "خفه‌گی" تصریح کرد: در ابتدا قرار بود این فیلم انتهای شهریور و یا اوایل مهر ماه اکران شود اما اکران آن تا اواخر آبان ماه امسال به تعویق افتاد.

جیرانی با اشاره به همزمانی در برنامه‌ریزی‌های سینمایی و تلویزیونی خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر که مشغول فیلمنامه سریال هستیم اما به احتمال زیاد تولید فیلم جدیدم را نیز شروع خواهم کرد. شاید در ابتدا فیلم را بسازم و بعد به سراغ ساخت پاییز تنهایی بروم.

گفتنی است فیلم "خفه‌گی" بعد از حضور در جشنواره فیلم فجر به جشنواره جهانی فجر نیز راه پیدا کرده و اردیبهشت ماه  اکران مجدد شد. النازشاکردوست، نوید محمدزاده، پولاد کیمیایی، پردیس احمدیه، ماهایا پطروسیان، پرویز پورحسینی، رها حاجی زینل و غلامحسین لطفی از جمله بازیگرانی هستند که در آخرین ساخته فریدون جیرانی نقش آفرینی کرده اند.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *