شاهکار جدید فوتسالی‌ها/ «دست‌چین‌ها» به جلسه هماهنگی، هم اندیشی و تبادل نظر دعوت شدند

13:30 - 25 تير 1396
کد خبر: ۳۲۹۲۵۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
در این شرایط سختی که فوتسال دارد هر روز شاهد اعمال غیر حرفه‌ای از سوی مسئولان کمیته فوتسال هستیم.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ، حال این روزهای فوتسال ایران خراب است، یعنی از روزی که سر و کله افراد غیر فوتسالی در فوتسال ایران باز شد،‌ حال فوتسال ایران رو به وخامت رفت.

در این شرایط سختی که فوتسال دارد هر روز شاهد اعمال غیر حرفه‌ای از سوی مسئولان کمیته فوتسال هستیم، از محرومیت‌های من‌درآوردی تا نابودی تیم‌های ریشه‌دار فوتسال ایران.

جدیدترین شاهکار مسئولان کمیته فوتسال امروز رخ داد. جایی که جلسه‌ای «ظاهرا» برای هماهنگی، هم اندیشی و تبادل نظر بین علی کفاشیان، عباس ترابیان و اصحاب رسانه تشکیل می‌شود. در این جلسه فقط 3،4 خبرنگار آن هم به شکل «دست‌چین» حضور داشتند و خبری از حضور حداکثری خبرنگاران تخصصی حوزه فوتسال نبوده است.

نکته جالب اینجاست که شنیده می‌شود شخصی که به عنوان مسئول روابط عمومی کمیته فوتسال فعالیت می‌کند شناختی از خبرنگاران تخصصی و قدیمی این رشته ندارد! داستان زمانی جالب می‌شود که گفته می‌شود این شخص از نزدیکان یکی از فوتسالی‌هاست.

حالا باید دید چه کسی از کمیته فوتسال پاسخگوی این جلسه فرمایشی است؟ چرا از منتقدان این کمیته در ماه‌های گذشته دعوتی به عمل نیامده است؟ چرا اداره فوتسال ایران باید دست افرادی باشد که کوچکترین سررشته و شناختی از این رشته ندارند? چرا فوتسالی‌ها طاقت انتقاد را ندارند و صدها سوال از این دست که باید کفاشیان و مسئولان کمیته فوتسال به آن پاسخ بدهند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *