به زودی با هاتف به تلویزیون می‌آیم/ زیر پای مادر به‌خوبی رضایت مخاطبان را به‌دست آورد

7:30 - 25 تير 1396
کد خبر: ۳۲۸۹۲۷
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر سریال «زیر پای مادر» با اشاره به اینکه به زودی سریال «هاتف» به تلویزیون می‌آید، گفت: سریال «زیر پای مادر» به خوبی توانست رضایت مخاطبان را به‌دست آورد.

مریم بوبانیمریم بوبانی بازیگر عرصه تلویزیون، سینما و تئاتر در گفت‌وگو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: پس از سریال «زیر پای مادر» به‌تازگی درباره حضور در سریالی با عنوان «هاتف» به کارگردانی داریوش یاری صحبت کرده‌ایم.


وی ادامه داد: در این سریال هم ایفاگر نقش مادر هستم و در این روند تلاش می‌کنم این نقش مضمون تکراری همیشگی را نداشته باشد و با دیگر آثار متفاوت باشد.


بازیگر سریال «زیر پای مادر» تصریح کرد: تا جایی که من با بیننده‌های سریال «زیر پای مادر» برخورد داشتم، بازخوردها راضی‌کننده بوده است. این سریال برای مردم جذابیت داشت و از آن استقبال زیادی کردند.


وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: در زمان پخش سریال «زیر پای مادر» مردم برای اطلاع از پایان سریال لحظه‌شماری می‌کردند و هر زمانی که مرا در خیابان می‌دیدند درباره ادامه روند داستان از من سؤال می‌پرسیدند. تصور می‌کنم سریال «زیر پای مادر» به اندازه‌ای جذابیت داشته که مردم در ساعت پخش آن، تنها این مجموعه را تماشا کنند.


بازیگر سریال تلویزیونی «زیر هشت» یادآور شد: تلویزیون با سریال «زیر پای مادر» توانست بار دیگر برای تماشاگرانش جذابیت رقم بزند از این رو، این سریال اثری موفق به‌ شمار  می‌رود.


وی همچنین افزود: در شرایط دشوار تولید آثار نمایشی، بار سنگین فعالیت‌ها بر عهده بازیگران است با این‌حال خوشحال می‌شوم اثر درخور توجهی تولید شود که بتواند رضایت بیننده‌ها را تا اندازه زیادی به‌دست آورد.


بوبانی تصریح کرد: به‌طور اصولی چندان به آثار مناسبتی توجهی ندارم و سریال «زیر پای مادر» هم مناسبتی نبود و قرار بود پس از پایان تصویربرداری در فصل زمستان پخش شود اما اینگونه تصمیم‌گیری شد که این اثر به مناسبت ماه مبارک رمضان روی آنتن برود و هیچ اشکالی هم ندارد.


وی در ادامه صحبت‌های خود اظهار کرد: با توجه به اینکه در مناسبتی مانند ماه مبارک رمضان، مردم فرصت حضور در منزل را دارند و شمار بیشتری از آن‌ها می‌توانند سریال‌ها را تماشا کنند، پخش سریال در این مناسبت خوب است اما به‌طور کلی این سریال برای مناسبت خاصی ساخته نشده بود اما در مناسبت پخش شد.


بازیگر سریال «روزگار قریب» خاطرنشان کرد: همین که سریال «زیر پای مادر» در زمان پخش خود توانست مخاطبان را به‌سوی خود جذب کند، اتفاقی نیکو و رضایت‌بخش به‌شمار می‌رود که برای من راضی‌کننده است.

 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *