باید در مسابقات جهانی مدال بگیرم/ با نقاط ضعف و قوت اسماعیل پور آشنا بودم

5:20 - 21 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۷۷۷
ملی‌پوش 60 کیلوگرم کشتی فرنگی ایران گفت: همه سعی‌ام را می‌کنم تا در مسابقات جهانی مجارستان مدال بگیرم.

بهنام احسان‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در خصوص مسابقات انتخابی تیم ملی اظهار داشت: مسابقات خیلی خوبی بود و همه حریفان درجه یک مثل مسعود اسماعیل‌پور، نصیری و صادقی حضور داشتند. خودم هم شرایطم خوب بود و خدا کمکم کرد و خوشبختانه موفق شدم در فینال اسماعیل‌پور را شکست دهم.

وی درباره حساس بودن کشتی‌اش با اسماعیل‌پور گفت: من پیش‌بینی می‌کردم که کشتی ما حساس شود. به هر حال، اسماعیل‌پور کشتی‌گیر بزرگی است که دو مدال جهانی دارد و سال‌هاست که در تیم ملی است اما من از او شناخت داشتم و نقاط ضعف و قوت او را بررسی کرده بودم و توانستم به پیروزی برسم.

احسان‌پور افزود: ما در مسابقات انتخابی مسابقات جهانی ۲۰۱۶ مجارستان که در اوزان غیر المپیکی برگزار می‌شد هم در انتخابی درون اردویی با هم مسابقه داده بودیم و من در دو مسابقه از سه انتخابی او را برده بودم.

وی در خصوص شکست کمیل قاسمی و مصطفی حسین‌خانی خاطرنشان کرد: من از شرایط دیگر بچه‌ها خبر ندارم اما در مورد کمیل باید بگویم که او از ناحیه گردن آسیب دیده بود و مصدومیت داشت اما این از شایستگی‌های یدالله محبی هم کم نمی‌کند و او از کشتی‌گیران جوانی است که می‌تواند به موفقیت برسد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *