داعش بعد از موصل بدنبال حرکت‌های ایذایی خواهد رفت/ ادبیات مقاومت موصل را آزاد کرد

13:59 - 20 تير 1396
کد خبر: ۳۲۷۷۱۰
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
مشاور رئیس مجلس درباره تاثیری که آزاد سازی موصل در چینش نیرو‌های مقاومت و داعش درعراق خواهد داشت، افزود: داعش تبدیل به یک حرکت بی سرزمین شد و دنبال حرکت‌های ایذایی خواهند رفت.

منصورمنصورحقیقت پور مشاور رئیس مجلس درگفت‌و‌گو با خبرنگار گروه سیاسی درباره آزادسازی موصل عراق گفت:جمهوری اسلامی ادبیات مقاومت را  تولید کرده است و این ادبیات در لبنان، سوریه، عراق و دریمن همه دارد جواب می دهد وآخر الامر هم این ادبیات مقاومت حلقه دار آمریکا و اسرائیل خواهد شد.

وی  افزود: ادبیات مقاومت موصل را آزاد کرد و در ادامه تبدیل به یک موج خواهد شد که برخی کشورهای منطقه مانند عربستان را به زباله‌دان تاریخ هدایت خواهد کرد.

مشاور رئیس مجلس گفت: ادبیات مقاومت جمهوری اسلامی ایران نشان داد که پول، سلاح و زورگویی جواب مردم آزاده را نمی تواند بدهد.

حقیقت پور عنوان کرد: ما موظف هستیم این ادبیات تولید شده انقلاب اسلامی را گسترش دهیم تا جایی که بتوانیم منطقه را از لوث وجود اراذل پاک کنیم.

وی درباره اظهارات ترامپ مبنی بر برقراری همکاری‌های مشترک با روسیه اظهار کرد: آنها اگر معتقدهستند آقای اسد باید بماند و سوریه برای سوریهاست و سرنوشت سوریه را سوری‌ها رقم می زنند، بفرماید اگرمی توانند، کاری بکنند اما اگر بخواهند به گسترش اراذل و اوباش در منطقه کمک کنند، همان موجی که داعش را از حلب و موصل بیرون ریخت همان موج، این آقایان را نیز تا دروازه های آمریکا تعقیب خواهد کرد.

مشاور رئیس مجلس درباره تاثیری که آزاد سازی موصل در چینش نیروهای  مقاومت و داعش در عراق خواهد داشت، افزود: داعش تبدیل به یک حرکت بی سرزمین شد و بدنبال حرکت‌های ایذایی خواهد رفت. تعداد زیادی از اعضای این گروهک به سمت ترکیه، لیبی و آسیای میانه کوچ خواهند کرد.

وی یادآور شد: طبیعی است جریان مقاومت توانست حرف اول و آخر را  پشت سر رهبری و مرجعیت درعراق بزند و انشاءالله حشدالشعبی به عنوان یک جریان آزادی بخش  هم تمامیت ارضی  و هم عزت مردم عراق را حفظ خواهد کرد.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *