انگیزه‌ام برای بازی با استقلال بالاست/ پر حاشیه نیستم و توقع احترام دارم

9:49 - 18 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۶۲۳
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
دروازه‌بان تیم فوتبال پارس جنوبی جم گفت: بازی برابر هواداران جمی، هیجان‌انگیز است و من از این که توسط آنها نقد شوم، نمی‌ترسم.
محسن فروزانمحسن فروزان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ، در مورد حضور در تیم فوتبال پارس جنوبی جم و رویارویی با تیم سابقش یعنی استقلال در اردوی ارمنستان صحبت کرد که ماحصل این گفت‌وگو را در ادامه می‌خوانید:

* کار با مهدی تارتار چطور است؟

او جزو بهترین مربیانی است که تا کنون دیده‌ام. شخص محترم و مربی کاربلدی است. خوشحالم که این فصل کنار او هستم. قبلا چند بار با او کار کرده‌ام و شخصیت او و رفتارش با بازیکنان ستودنی است.

* خیلی‌ها معتقدند تو دروازه‌بان پر حاشیه‌ای هستی.

خیلی‌ها سعی کردند مرا پر حاشیه نشان دهند ولی اصلا اینطور نیست. من همیشه سعی کردم به همه احترام بگذارم. می‌توانید در تیم‌هایی که کار کردم در این مورد بپرسید ولی توقع احترام هم دارم و اگر کسی به من بی‌احترامی کند، هر کسی که می‌خواهد باشد من مجبورم از خودم دفاع کنم.

* بازی با استقلال را چطور می‌بینی؟

این یک بازی تدارکاتی است و نباید حساسیتی داشته باشد ولی برای من استقلال همیشه جور دیگری است. از این رو انگیزه بالایی برای بازی با این تیم دارم، حتی اگر بازی تدارکاتی باشد.

* فصل جدید را چطور می‌بینی؟

این فصل برای من با اهداف زیادی همراه است. فصل قبل شرایط خوبی را پشت سر نگذاشتم و می‌خواهم در فصل پیش رو جبران کنم. از این رو با توجه به شناختی که در این مدت از پارس جنوبی جم پیدا کردم، فکر می‌کنم تیم خوبی شویم و به اهداف‌مان برسیم.

* چقدر به این تیم امیدواری؟

ما تیم تازه‌واردی هستیم ولی هدف‌مان بقا در لیگ برتر نیست. ما در نظر داریم جایگاه خوبی در جدول پیدا کنیم و حداقل در نیمه بالای جدول قرار بگیریم. تیم ما جوان و با انگیزه است و همدلی خوبی هم دارد. بدون شک همه این فاکتور‌ها بهانه خوبی است تا انگیزه لازم برای رسیدن به اهداف‌مان را داشته باشیم.

* تیم پرطرفداری را انتخاب کرده‌ای. فکر نمی‌کنی بیشتر زیر ذره‌بین هستی؟

این خوب است. هوادار برای هر تیمی یک نعمت است و ما از این امتیاز برخوردار هستیم. ما می‌خواهیم بهترین بازی‌ها را انجام دهیم. از این رو از این که به نقد کشیده شویم ترسی نداریم. ضمن این که من شنیده‌ام، جم مردم خوبی دارد که قطعا در جریان مسابقات کمک حال ما هستند.

* از اردوی ارمنستان راضی هستی؟

اردوی خوبی است. بازیکنان این تیم تقریبا از هم شناختی نداشتند چرا که تازه به این تیم ملحق شده‌ایم. از این رو فرصت خوبی است تا به رفاقت و صمیمیت برسیم. شرایط اردو هم خوب است و امکانات خوبی داریم. امیدوارم در نهایت به اهداف‌مان برسیم.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *