مسافران در ترافیک جاده چالوس ماندند+نقشه گرافیکی

10:17 - 15 تير 1396
کد خبر: ۳۲۶۰۲۴
دسته بندی: اقتصاد ، انرژی
بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استان البرز در مسیر پرتردد چالوس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.
به گزارش خبرنگار گروه اقتصاد ، بر اساس آخرین نقشه گرافیکی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، استان البرز در مسیر پرتردد چالوس ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

همچنین در مسیر کرج تا قزوین، آزادراه کرج تا هشتگرد ترافیک نیمه سنگین بوده ولی محدود آبیک تا قزونی در دو جهت رفت و برگشت ترافیک سنگین اعلام شده است. این در حالی است که حرکت خودروها در آزادراه آبیک تا قزوین نرمال است.

آزادراه تهران و کرج نیز در بیشتر مقاطع شاهد عبو و مرور عادی خودروها است و تنها در برخی محدوده ها ترافیک گزارش شده است.

مسافران در ترافیک مسیر چالوس ماندند+نقشه گرافیکی

انتهای پیام/ 

 


ناشناس
|
-
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۰۷
0
0
سلام . توی تعطیلات به خصوص تعطیلات عید نوروز جاده چالوس همیشه ترافیکه . الان ما از تهران داریم میرویم شمال جاده کندوان ترافیک فوق العاده سنگین داره . ما خودمون بچه شمالیم و برای دیدار از پدر و مادر به شمال میرویم . ولی بعضی ها واقعا الکی می آیند شمال . برای همین این عده باعث ترافیک جاده کندوان میشوند . به نظر من هر کسی باید موقع تعطیلات عید به شهر خودش برود
ناشناس
|
-
|
۰۷:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۲۰
0
0
با سلام. به خاطر مسافرها همیشه جاده های شمال ترافیک فوق العاده سنگینی دارد. الان از تهران و شهرهای دیگر مردم به سمت شمال کشور میروند. هم کناره های دریای خزر پر ار زباله شده است و هم پارک های جنگلی
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *