فساد اقتصادی در "پاکستان" با محاکمه نخست‌وزیر پایان می‌یابد

14:17 - 16 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۷۵۸
رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان اعلام کرد که اگر نخست‌وزیر و خاندانش محاکمه شوند، فساد اقتصادی در این کشور بطور کامل از بین خواهد رفت.
فساد اقتصادی در به گزارش سرویس بین الملل به نقل از جیو، سراج الحق رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان همزمان با اوج گرفتن تحقیقات کمیته بررسی فساد اقتصادی نواز شریف که اینک به تیتر یک رسانه‌های پاکستانی تبدیل شده است، تاکید کرد که باید از نخست‌وزیر بطور صحیح حسابرسی کرد.
 
وی در انتقاد از نواز شریف و حزب حاکم اظهار داشت: اگر محاکمه نخست‌وزیر با رعایت عدالت و بصورت صحیح انجام شود، فساد اقتصادی برای همیشه از پاکستان ریشه‌کن خواهد شد.
 
سراج الحق افزود: از کمیته تحقیق پرونده فساد مالی نخست‌وزیر پاکستان، می خواهم که افراد درگیر در این پرونده فساد را نیز مجازات کنند.
 
رهبر حزب جماعت اسلامی پاکستان گفت: پرونده فساد مالی نواز شریف و خاندانش در مراحل پایانی است اگر این حکم کمیته علیه نخست‌وزیر قطعی شود دیگر در کشور شاهد فساد اقتصادی نخواهیم شد.
 
 قرار است «مریم نواز» دختر نخست‌وزیر پاکستان نیز امروز پاسخگوی سوالات کمیته تحقیق باشد. بسیاری از طرفداران دولتی به محل بازجویی وی رفته و با شعارهایی حمایت خود را از نواز شریف اعلام کردند.  
 
از سوی دیگر، «عمران خان» رهبر حزب تحریک انصاف که شاکی اصلی این پرونده است نیز گفته بود که تا نابودی کامل فساد اقتصادی در پاکستان زمان زیادی باقی نمانده است.
 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *