شهر تهران باید با درآمدهای پایدار اداره شود/ درخواست از قالیباف برای حضور در شورای شهر

10:19 - 13 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۳۱۴
نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران گفت: انتظار ما این است که مسئولان شهرداری تهران شهر را با درآمدهای پایدار اداره کنند.
شهر تهران باید با درآمدهای پایدار اداره شود/ درخواست از قالیباف برای حضور در شورای شهربه گزارش خبرنگار گروه جامعه ، عباس جدیدی در سیصد و پنجاه و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: از شهردار تهران دعوت می‌کنم که به شورای شهر تهران آمده تا پس از گذشت چندین ماه، اعضا با محمد باقر قالیباف دیدار کنند. 

جدیدی افزود: به دلیل عدم حضور شهردار در شورای شهر، شبهاتی برای شهروندان ایجاد شده و بهتر است برای پایان دادن به این شبهات، شهردار در شورا حاضر شود. 

وی با اشاره به ارسال نامه به سازمان املاک شهرداری تهران اظهارکرد: نامه‌ای به سازمان املاک شهرداری تهران ارسال شده، اما متاسفانه هنوز در این رابطه پاسخی دریافت نکرده ایم. 

نایب رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه شهر باید با درآمدهای پایدار اداره شود تصریح کرد: هنر مسئولان شهرداری تهران این است که شهر را با درآمدهای پایدار ارائه کنند و درخواست ما این است که این موضوع مورد توجه مسئولان شهرداری قرار گیرد. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *