تامین امنیت آسمان دریای عمان و خلیج فارس با سامانه‌های پدافندی متنوع

21:00 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۵۰۸۱
دسته بندی: سیاست ، دفاعی و مقاومت
فرمانده گروه پدافند هوایی کنارک گفت: امنیت آسمان دریای عمان و خلیج فارس با به کارگیری سامانه‌ها و سلاح‌های پدافندی مناسب، متنوع و متعدد تامین می‌شود.
تامین امنیت آسمان دریای عمان و خلیج فارس با سامانه‌های پدافندی متنوع
به گزارش گروه سیاسی به نقل از روابط عمومی ارتش، سرهنگ «علی ربیعی» فرمانده گروه پدافند هوایی کنارک در جمع کارکنان این گروه اظهار داشت: حوزه تحت مسئولیت گروه پدافند هوایی کنارک در منطقه‌ای بسیار حساس و مهم قرار دارد چرا که شاهراه ورودی هوایی و دریایی است و این منطقه اهمیت بسیار راهبردی دارد.

وی افزود: با توجه به تاکید فرماندهی معظم کل قوا برای توجه به منطقه چابهار و کنارک و همچنین اهمیت امنیت آسمان دریای عمان و خلیج فارس، سامانه و سلاح‌های مناسبی از جهت تنوع و تعدد در این گروه مورد استفاده قرار می‌گیرد و به یاری خدا بُرد عملیاتی خوبی در این گروه پدافندی ایجاد شده است.

سرهنگ ربیعی خاطرنشان کرد: در گروه پدافند هوایی «شهید حمید بردبار» از ظرفیت کارکنان وظیفه استفاده مناسبی می‌شود و سربازان در سر پنجه‌ها کمک قابل توجهی به ارتقای امنیت مرزهای هوایی کشور می‌کنند.

فرمانده گروه پدافند هوایی کنارک تاکید کرد: با تلاش کارکنان گروه پدافند هوایی کنارک همه پروازهای عبوری و فرا منطقه‌ای را رصد می‌کنیم و هدف ما برقراری آسمان امن برای دوستان و ایجاد وضعیت نا امن برای دشمنان است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *