خریدار باشگاه نفت به تعهداتش عمل نکند، انتقال سهام صورت نمی‌گیرد/ دو تضمین جدی برای اجرای تفاهم‌نامه وجود دارد

11:47 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۹۸۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
بازرس قانونی و نماینده هیئت مؤسسین باشگاه نفت گفت: به روند واگذاری انتقال امتیاز باشگاه نفت خوشبینم و اگر خریدار به تعهداتش عمل نکند، انتقال نهایی سهام صورت نمی‌گیرد.
حسین آل اسحاق در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه ورزشی ، درباره آخرین وضعیت نقل‌وانتقال سهام مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران به شرکت بهنام پیشروی کیش در مهلت 15 روزه‌ای که برای اجرایی شدن تفاهم نامه و قرارداد فی‌مابین برای قطعی شدن انتقال این سهام صورت گرفته، اظهار داشت: قراردادی برای انتقال سهام مؤسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران با شرکت بهنام پیشروی کیش در سال گذشته منعقد شد که متاسفانه به دلیل برخی سوءتفاهمات ایجاد شده در شرکت نفت حدود یک سال به سرانجام نهایی نرسید. البته من خیلی در جریان و درگیر اتفاقاتی که در این مدت افتاد،  نبودم.
 
وی افزود: اخیرا صورت‌جلسه‌ای بین اعضای کمیته واگذاری و نماینده شرکت بهنام پیشروی کیش به امضا رسید که بر اجرای توافق‌نامه و قراردادی که به امضای طرفین رسیده بود، تاکید شده است. در این بین مهلت زمانی هم تعیین شده که خریدار به تعهدات خود به ویژه در زمینه تعیین تکلیف مطالبات طلبکاران و مسائل مالیاتی باشگاه عمل کند. در این بین من هم به عنوان بازرس قانونی و نماینده هیئت مؤسسین موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران باید پس از اعلام خریدار مبنی بر انجام تعهدات خود این موضوع را بررسی کرده و پس از حصول اطمینان به هیئت مؤسسین گزارش داده و کارهای انتقال قطعی سهام را انجام دهم.
 
بازرس قانونی و نماینده هیئت مؤسسین موسسه فرهنگی ورزشی صنعت نفت تهران در پاسخ به این پرسش که اگر در مهلت جدید 15 روزه تعیین شده که حدود 9 روز هم از آن گذشته، شرکت بهنام پیشروی کیش به تعهدات خود عمل نکند، چه اتفاقی می‌افتد، گفت: من نسبت به روند این واگذاری خوشبین هستم. در این بین اگر خریدار به تعهدات خود عمل نکند انتقال نهایی سهام صورت نمی‌گیرد ضمن اینکه دو تضمین جدی هم در این بین وجود دارد. اول خود باشگاه است که انتقال سهام و امتیاز آن انجام نمی‌شود و دوم هم یک چک تضمینی 15 میلیارد تومانی است که توسط خریدار ارائه شده است.
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *