سازمان پزشکی قانونی، بازوی توانمند دستگاه قضا در مسیر احقاق حق است

10:19 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۹۴۹
دسته بندی: حقوق و قضا ، قضایی
رئیس کل دادگستری تهران گفت: سازمان پزشکی قانونی بازوان توانمند همکاران دستگاه قضایی در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت هستند.
به گزارش خبرنگار گروه حقوقی و قضایی ، غلامحسین اسماعیلی در سی و چهارمین همایش مدیران پزشکی قانونی کشور اظهار کرد: سازمان پزشکی قانونی بازوان توانمتد همکاران دستگاه قضایی در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت هستند.

وی گفت: مردم در همه کشورها به امنیت، عدالت و آسایش نیازمند هستند و امروز با توجه به شرایط خاص بین المللی دنیا و شرایط خاص منطقه و اقدام کوردلانه‌ای که ۱۲ ماه رمضان سال جاری در تهران اتفاق افتاد، بیش از گذشته قدردان پاسداران امنیت داخلی و بین المللی کشور شدیم و بدون این ایثارها مشخص نبود کار امنیت به کجا می‌کشید؟

رئیس کل دادگستری استان تهران تصریح کرد: در کنار این دو گروه نباید زحمات دو گروه دیگر را نادیده گرفت و آن هم کسانی هستند که در مسیر احقاق حق و اجرای عدالت زحمت می‌کشند. 

اسماعیلی افزود: عدالت مقوله مورد نیاز جوامع بشری است و گروه سوم کسانی هستند که درجهت اسایش مردم تلاش می‌کنند. کسانی که عزم خود را جزم کرده‌اند تا در پاسخ به ندای مقام معظم رهبری برای تحقق اقتصاد مقاومتی و آسایش بیشتر شهروندان با تکیه بر منابع داخلی در جهت تولید و اشتغال این رسالت مهم را به انجام برسانند.

رئیس کل دادگستری تهران با اشاره به هفته حقوق بشر آمریکایی اظهار کرد: قبل از انقلاب شاهد جنایات امریکای استکبار بوده‌ایم و امروز در برنامه‌های متعدد از عظمت شهید بهشتی فراوان سخن گفته می‌شود؛ اما از مظلومیت او و کاری که داعشی‌های آن زمان انجام دادند باید حرفی زده شود.  در سال ۶۰ داعش زمان داشتیم که با داعش امروز پیوند خورده است که تحت حمایت استکبار جهانی هستند و کمر به نابودی جمهوری اسلامی بسته‌اند.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *