حالم بهتراست/ امیدوارم سرپا شوم وبچه‌های رادیو را ببینم

6:30 - 14 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۷۳۱
دسته بندی: فرهنگی ، عمومی
بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما با اشاره به بهبود حال خود، ‌گفت: امیدوارم سرپا شوم و به زودی بچه‌های رادیو را ببینم.
صدیقه کیانفرصدیقه کیانفر بازیگر پیشکسوت عرصه تلویزیون و سینما در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگی گفت: نسبت به زمانی که تازه از بیمارستان مرخص شده بودم ، حال بهتری دارم و دیروز هم برای تزریق سرم و آمپول به درمانگاه رفتم.

وی ادامه داد: همچنین تا حدودی می‌توانم راه بروم البته به یک همراه نیاز دارم اما نسبت به زمانی که تازه مرخص شده بودم، وضعیت راه رفتنم بهتر شده است و می‌توانم یکسری کارهای آشپزخانه را انجام بدهم.

 بازیگر سریال " پهلوانان نمی‌میرند" تصریح کرد: با بهتر شدن حالم ، به رادیو نمایش باز می گردم و فعالیت در زمینه نمایش های رادیویی را ادامه می‌دهم و دلم برای تمامی بچه‌های رادیو تنگ شده و امیدوارم بتوانم یه روزی آن‌ها را ببینم.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم همه مردم کشورم سلامت باشند و با دعای خیر مردم به زودی سرپا شوم و بتوانم فعالیت‌هایم را انجام دهم.

گفتنی است، صدیقه کیانفر چندی پیش دچار خونریزی معده شد و به دلیل این اتفاق چند روزی در بیمارستان بستری بود تا اینکه با توقف خونریزی معده و بهبود شرایط جسمانی ، بنا بر تشخیص پزشکان مرخص شد.

این هنرمند پیشکسوت هم اکنون دوران نقاهت خود را در منزل سپری می‌کند که پیش از بیماری خود درنمایش‌های رادیونمایش  حضور پیدا می‌کرد.




ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *