کوتاهی در انجام وظایف مربوط به استاندارد، ظلم به جامعه است

6:45 - 12 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۷۰۴
دسته بندی: سیاست ، گزارش و تحلیل
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی گفت: رعایت نشدن اصول استاندارد در تولید کالا‌ها می‌تواند به امنیت یک مملکت و جامعه آسیب بزند.
کوتاهی در انجام وظایف مربوط به استاندارد، ظلم به جامعه است
به گزارش گروه سیاسی ، حجت‌الاسلام محمدعلی آل‌هاشم صبح امروز در دیدار مدیران و کارکنان اداره کل استاندارد آذربایجان‌شرقی با وی، با تاکید بر رعایت اصول مربوط به استاندارد از سوی واحدهای تولیدی و صنعتی اظهار کرد: مدیران واحدهای تولیدی باید خود را ملزم به رعایت امور مربوط به استاندارد کنند و برای تولید کالاهای باکیفیت گام بردارند.

امام جمعه تبریز با اشاره به رسالت مهم اداره کل استاندارد در حفظ سلامت افراد جامعه، یادآور شد: مسؤولان و کارکنان استاندارد نیز نباید در انجام وظایف محوله کوتاهی کنند، زیرا که این امر ظلم به جامعه است.

آل‌هاشم، تبیین وظایف و خدمات استاندارد در بین مردم را ضروری دانست و ادامه داد: روابط عمومی اداره کل استاندارد استان نقش بسزایی در این زمینه داشته و باید با هماهنگی دستگاه‌های فرهنگی نسبت به ارتقاء آگاهی مردم اقدام کند.

وی با اشاره به الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی مدنظر رهبر معظم انقلاب در جامعه، گفت: تقویت و رونق تولید ملی، ارتقاء کیفیت تولیدات داخلی، گسترش فرهنگ مصرف تولید داخلی و استفاده نکردن از تولیدات خارجی، کاهش وابستگی اقتصاد کشور به نفت و مردمی کردن اقتصاد از الزامات تحقق اقتصاد مقاومتی است.



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *