مقابله شورای شهر با سد معبر شهرداری منطقه ۱۲ در خیابان سی تیر/ بستن موقت خیابان قانونی نیست

6:24 - 15 تير 1396
کد خبر: ۳۲۴۲۹۹
عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اقدام شهرداری منطقه ۱۲ مبنی بر راه اندازی کافه‌های سیار در خیابان سی تیر به نوعی سد معبر است و شورای شهر با این موضوع برخورد خواهد کرد.
خیابان سی تیر ابوالفضل قناعتی در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه گفت: راه اندازی کافه‌های سیار در خیابان سی تیر سیاست غلطی بوده است که در دستور شهرداری منطقه ۱۲ قرار گرفته است. 

وی افزود: راه اندازی کافه‌های سیار در خیابانی که به دلیل سنگ فرش شدن، سرعت تردد خودرو‌ها در آن کاهش یافته به هیچ وجه منطقی نیست. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با تاکید بر اینکه باید کاربری خیابان سی تیر مشخص شود اظهارکرد: خیابان سی تیر از جمله خیابان‌های پر تردد شهر تهران است و اگر شهرداری منطقه می‌خواهد نسبت به بستن خیابان اقدام کند باید طرح پیشنهادی خود را به شورای شهر ارائه کند. 

قناعتی با غیر قانونی دانستن، بستن موقت خیابان سی تیر در برخی از ساعات تصریح کرد: اکنون شاهد هستیم که در برخی ساعات، جلو تردد خودرو‌ها از خیابان سی تیر گرفته می‌شود و این تخلفی است که شهرداری باید پاسخگوی آن باشد. 

وی با بیان اینکه " استقرار چرخ‌ها در خیابان سی تیر سد معبر است" خاطرنشان کرد: در شرایطی که شهرداری تهران برای جلوگیری از سد معبر تعداد قابل توجهی نیرو استخدام کرده است به یک باره در یک خیابان پر تردد کافه‌های سیار دایر کرده و این اقدام خود سد معبر به شمار می‌آید. 

عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به درخواست ارائه شده از سوی رئیس شورای شهر تهران مبنی بر جمع آوری کافه‌های سیار در خیابان سی تیر اذعان کرد: مهدی چمران درخواست خود مبنی بر جمع آوری هر چه سریع‌تر کافه‌های سیار در خیابان سی تیر را ارائه کرده و مشخص نیست چرا این درخواست از سوی شهرداری منطقه ۱۲ اجرایی نمی‌شود. 



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *